سارقان محموله‌های باری در ایستگاه آخر

اعضای باندی که محموله‌های 200 میلیون تومانی رول آهن و سیگار را در محورهای مواصلاتی شهرستان زرندیه استان مرکزی سرقت کرده بودند، دستگیر و روانه زندان شدند.
کد خبر: ۸۱۹۶۰۶

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه در این‌باره گفت: بهمن سال گذشته دو مورد سرقت خودرو با محموله رول آهن و محموله سیگار و کالاهایی خرد در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به مرکز پلیس 110 گزارش شد و ماموران با اعزام به محل، تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند. جستجو‌ها در این‌باره ادامه داشت تا این که چند روز پیش خودروی مورد نظر دربوئین‌زهرا کشف و دو مرد در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ داوود کاظمی افزود: متهمان با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اعتراف کردند نیمه‌های شب با دو دستگاه سواری، خودروی‌های مورد نظرشان راشناسایی و با لباس پلیس، خودرورا در مکانی خلوت متوقف و بعد از بستن دست و پای راننده، خودرو و محموله‌ها را سرقت می‌کردند. متهمان در ادامه تحقیقات به سرقت یک محموله 18 تنی آهن به ارزش 60 میلیون تومان و محموله سیگار و اقلام خرد دیگر که 140 میلیون تومان ارزش داشت، اعتراف کردند. در این مرحله از تحقیقات مشخص شد سارقان بعد از سرقت، بار خودروها را در شهری دیگر به فروش رسانده‌اند که در ادامه چهار عضو دیگر این باند نیز دستگیر شدند و به جرایمشان اعتراف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها