وزیر امور خارجه کشورمان گفت: کسانی که پس از توافق در وین همچنان از کاربرد زور سخن می‌گویند، ظرفیت و توانایی لازم برای مدیریت، پیشبرد و تثبیت دیپلماسی را ندارند.
کد خبر: ۸۱۸۴۸۶

محمدجواد ظریف در گفت‌وگو با ایرنا در پاسخ به این پرسش که طی چند روز گذشته مسئولان آمریکایی درباره گزینه نظامی حرف زده‌اند، گفت: در شرایطی که جهان توافق هفته گذشته در وین را پیروزی دیپلماسی بر جنگ و خشونت قلمداد کرد، متاسفانه هنوز کسانی هستند که از کاربرد غیر قانونی و نامشروع زور برای دستیابی به مقاصد توهم‌آمیز خود سخن می‌گویند و اصرار بیهوده بر حفظ یک گزینه از پیش ناکارآمد دارند.

وزیر کشور: درباره استانداری فارس لجبازی نکردم

وزیر کشور که برای معارفه استاندار جدید فارس به شیراز سفر کرده بود، دردیدار با امام جمعه این شهر و در جمعی که برخی نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی هم بودند، با بیان این‌که شرایط استان فارس بسیار ویژه است گفت: آنچه برای این استان انجام دادم برای این است که برای خودم حجت داشته باشم و اصلا خلاف این نیست و این که تصور شود لجبازی و بی‌اعتنایی شده اصلا نیست .

به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: افرادی را که نمایندگان فارس در مجلس پیشنهاد کرده بودند توضیح دادیم که هیچ یک را با توجه به شرایط کشور و شرایط استان و دولت نمی‌شد استفاده کرد. وی اضافه کرد: هر اتفاقی در کشور بیفتد وزارت کشور باید پاسخگو باشد لذا من به عنوان وزیر کشور باید استانداری داشته باشم که بتواند تصمیم بگیرد و کار را جلو ببرد.

در همین حال نوذر شفیعی، عضو مجمع نمایندگان استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: نمایندگان این استان از استیضاح وزیر کشور منصرف شدند.

وزیر دفاع: برنامه‌های موشکی خود را با قاطعیت اجرا می‌کنیم

وزیر دفاع گفت: مسائل مربوط به موشک‌ها، هیچ‌گاه در دستور کار مذاکرات هسته‌ای نبوده و نظام، برنامه‌های خود را در این زمینه با قاطعیت به اجرا می‌گذارد.

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان طی سخنانی درخصوص توافق هسته‌ای، اظهار کرد: این توافق نتیجه مقاومت و رشادت ملت ایران، تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشمندی و صلابت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بود، که ‌موجب پذیرش موضع عزتمندانه جمهوری اسلامی ایران از طرف قدرت‌های بزرگ جهانی شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها