کارمند اخراجی اداره کل ثبت اسناد و املاک همدان که با فریب مغازه‌داران و صدور چک‌های بلامحل از آنها کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۸۱۸۴۶۸

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان همدان، رئیس پلیس آگاهی استان همدان در این باره گفت: از چندی پیش فردی با مراجعه به مغازه‌های لوازم خانگی و مواد غذایی در همدان و معرفی خود به عنوان کارمند حفاظت اداره کل ثبت اسناد و املاک همدان، با صدور چک مدت‌دار و بلامحل خرید می‌کرد و مغازه‌داران در زمان سررسید چک، متوجه خالی بودن حساب خریدار می‌شدند.

سرهنگ رضا زارعی خاطرنشان کرد: این کلاهبردار در پی تماس تلفنی مغازه‌داران با وی، به بهانه‌های مختلف و وعده دروغین، مالباختگان را از اعلام شکایت و پیگیری موضوع منصرف می‌کرد. جستجو برای دستگیری متهم فراری ادامه داشت تا این‌که چند روز پیش ماموران مطلع شدند مرد کلاهبردار قصد مراجعه به یکی از مؤسسه‌های قرض‌الحسنه برای کلاهبرداری را دارد که با هماهنگی قضایی به محل موردنظر رفتند و او را پیش از آن‌که فرصتی برای فرار پیدا کند، دستگیر کردند.

زارعی تصریح کرد: تحقیقات پلیس نشان می‌داد متهم اجناس حاصل از کلاهبرداری را به صورت نقدی با قیمت پایین‌تر به فروش رسانده و اعتراف کرده تاکنون به شیوه‌ای مشابه از 17 نفر کلاهبرداری کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها