مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا به این پرسش که "آیا واقعاً محمدجواد ظریف در حین مذاکرات به او گفته است «هرگز یک ایرانی را تهدید نکن»؟" پاسخ داد.
کد خبر: ۸۱۵۵۷۹
پاسخ موگرینی درباره جمله قاطعانه ظریف

خانم فدریکا موگرینی که با شبکه خبری سی.ان.ان مصاحبه می‌کرد ناگهان با این سوال مجری مواجه شد که آیا وزیر خارجه ایران چنین حرفی به شما زده است؟

مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا هم پاسخ داد: به هرحال شما نمی توانید انتظار داشته باشید یک ایرانی و یک ایتالیایی به آرامی با هم مذاکره کنند؛ گاهی بحث‌ها داغ می‌شود.

آمریکا: روسیه بزرگ‌ترین تهدید است

وزیر نیروی هوایی آمریکا، روسیه را بزرگترین تهدید برای امنیت ملی کشورش دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "دبورا لی جیمس" تاکید کرد: آمریکا باید حضورش را در اروپا افزایش دهد، حتی اگر هم پیمانان ناتو با مشکلات اقتصادی مواجه باشند. آمریکا به استقرار جنگنده های "اف 16" در اروپا ادامه خواهد داد و ما نباید در مقابله با طرح های روسیه تردید کنیم.

به نوشته خبرگزاری "نووستی"، وزارت دفاع آمریکا اخیرا درباره اندیشه جدید نظامی این کشور سندی منتشر کرد که در آن آمده است؛ هرچند روسیه در تلاش بین المللی برای مبارزه با تروریسم و تجارت مواد مخدر سهیم است، اما ارتش روسیه به طور مستقیم یا غیر مستقیم عامل ناامنی در منطقه است.

"دیمیتری بسکف" سخنگوی رییس جمهور روسیه با انتقاد از مندرجات این سند گفت: این سند با تلاش کنونی برای عادی سازی روابط روسیه آمریکا مغایر است .

پیشتر، "باراک اوباما" رییس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد روسیه را در کنار گروه تروریستی "داعش" و بیماری "ایبولا"، جزو خطراتی دانسته بود که دنیا را تهدید می کند.

"ولادیمیر پوتین" رییس جمهور روسیه نیز وجود هر گونه طرح خصمانه مسکو علیه کشورهای دیگر را تکذیب؛ اما تاکید کرد که به تقویت ارتش این کشور ادامه خواهد داد، چون ارتش قوی، پشتوانه ای در برابر خطرات و چالش هاست.

ادعای حمایت دولت سوریه از داعش

رئیس جمهور ترکیه مدعی شد گروه داعش با حمایت دولت سوریه و با هدف جلوگیری از تحقق خواسته‌های مردم سوریه فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، رئیس جمهور ترکیه مدعی شد:"داعش با حمایت دولت سوریه و با هدف جلوگیری از تحقق خواسته‌های مشروع مردم سوریه در این کشور فعالیت می‌کند."

"رجب طیب اردوغان" دیشب در حاشیه مراسم افطاری در کاخ ریاست جمهوری با شرکت سفرای کشورهای خارجی در ترکیه مدعی شد :" داعش یک سازمان مورد حمایت نظام حاکم سوریه است و هدف از ایجاد این گروه جلوگیری از تحقق خواسته‌های مردم این کشور برای دستیابی به آزادی، دموکراسی و حفظ کرامت انسانی مردم سوریه است که از پنج سال پیش برای رسیدن به آن قیام کرده‌اند".

سخنان جدید احمدی‌نژاد در جمع خبرنگاران

رئیس دولت دهم در حاشیه راهپمایی روز جهانی قدس گفت: امروز مستکبران در معرض نابودی قرار دارند و این ملت‌ها هستند که آینده جهان را رقم می‌زنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمود احمدی‌نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به مهم‌ترین پیام روز قدس اظهار داشت: مهم‌ترین پیام روز قدس این است که انسان‌ها زنده و بیدار هستند و دارای حیاتند.

وی افزود: استکبار رو به مرگ و ملت‌ها رو به اوج هستند. امروز استکبار در معرض نابودی قرار دارد و این ملت‌‌ها هستند که آینده جهان را رقم می‌‌زنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
۰
۰
بابا آخه رئیس دولت دهم مصاحبه داره ??? بابا یه روزی رئیس جمهور بود ، خراب كرد این مملكت رو ، چرا الكی اینو بزرگش میكنید آخه !!!! ما یادمون نرفته خیلی جاها از فرمان رهبری سرپیچی كرد ، كسی كه مطیع رهبری نباشه واسه ما ملت ایران ارزشی نداره . جااااااانم فدای رهبر
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها