به دنبال جلسه روز پنجشنبه مسئولان باشگاه‌های فولادنوین خوزستان و استقلال اهواز، آبی‌های اهوازی رسما لیگ برتری شدند.
کد خبر: ۸۱۵۳۴۶

شهرام شفیع‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با تائید این خبر به ایسنا گفت: پس از جلسه‌ای که با مسئولان فولاد داشتیم قرار شد یکشنبه هفته آینده اولین قسط را پرداخت کنیم. شفیع‌زاده در خصوص برنامه‌های این باشگاه برای انتخاب سرمربی نیز گفت: رایزنی در این خصوص را شروع و با دو سرمربی صحبت کردم و امیدوارم تا شنبه با یکی از آنها به نتیجه برسیم و تیم را ببندیم.

با بازگشت استقلال اهواز به لیگ برتر، پانزدهمین دوره این رقابت‌ها با حضور سه استقلال (استقلال تهران، استقلال صنعتی و استقلال اهواز) برگزار می‌شود که در نوع خودش جالب است.‌

قهرمانی نوجوانان والیبال در ایتالیا

تیم والیبال زیر 19 سال که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان در آرژانتین آماده می‌کند، عنوان قهرمانی تورنمنت بین‌المللی سه‌جانبه ایتالیا را به دست آورد. والیبالیست‌های کشورمان در دیدار فینال این تورنمنت که با حضور ایران، ایتالیا و برزیل برگزار شد در سه ست پیاپی با امتیازات 25 بر 22، 26 بر 24 و 29 بر 27 مقابل ایتالیا به پیروزی رسیدند و عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

شاگردان محمد وکیلی در رقابت‌های قهرمانی جهان که ماه آینده در آرژانتین برگزار می‌شود با تیم‌های لهستان، شیلی، چین‌تایپه و بلغارستان همگروه هستند.

بازگشت نیکخواه بهرامی به چین

صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران پس از یک سال دوباره به لیگ چین بازمی‌گردد. او که فصل گذشته با پتروشیمی همکاری داشت و دستش از جام کوتاه ماند، این بار در لیگ چین پیراهن تیم ژجیانگ را به تن خواهد کرد. نیکخواه بهرامی در هفته‌های گذشته با تیم دالاس آمریکا تمرین کرده بود، اما با این باشگاه به توافق نرسید.

توافق ادینیو با السیلیه

ستاره برزیلی فصل گذشته تراکتورسازی با باشگاه السیلیه به توافق نهایی رسید. فصل جابه‌جایی تابستانی در لیگ ستارگان قطر شروع شده است و مثل همیشه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به دنبال شکار بهترین‌ها از لیگ‌های کشورهای حوزه خلیج فارس هستند.

السیلیه از تیم‌هایی است که برای تقویت خط حمله خود ادینیو مهاجم سرشناس تراکتورسازی را زیر نظر گرفته است. سایت الرایه قطر اعلام کرد که قرار است این مهاجم برزیلی وارد قطر شود تا قرارداد خود را به صورت رسمی با السیلیه امضا کند. ادینیو سومین و آخرین بازیکن خارجی السیلیه خواهد بود. این تیم قطری پیش از این با دراگوس گریگوری و رائول سدریک قرارداد امضا کرد و با جذب ادینیو فعالیت این تیم در فصل جابه‌جایی تابستانی تمام می‌شود.

جمال حاجی، سرمربی عراق شد

فدراسیون فو‌تبا‌ل عراق، جمال حاجی سرمربی سابق قطر و امارات که مدت‌ها در تیم‌های عربی سابقه کار دارد را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد تا برای انتخابی جا‌م‌جها‌نی روسیه روی نیمکت عراق بنشیند.

جمال حاجی که در دهه‌های 70 و 80 برای یوگسلاوی سابق و سوآنزی در انگلیس توپ می‌زد جانشین سلام اکرم شد که ماه گذشته در پی شکست 4 بر صفر برابر ژاپن از سمت خود اخراج شد. حاجی 61 ساله پس از راضی شناسیل و سلام اکرم، سومین سرمربی تیم ملی عراق در سال جاری است. عراق در گروه F انتخابی جا‌م‌جها‌نی روسیه با تیم‌های تایلند، ویتنام، چین‌تایپه و اندونزی همگروه است.

استرلینگ، گران‌ترین زیر 21 سال اروپا

طی آماری که مرکز آمار مطالعات فوتبال اروپا CIES اعلام کرده، رحیم استرلینگ در صدر رده‌بندی گرانقیمت‌ترین بازیکنان زیر 21 سال اروپا قرار گرفت. در این فهرست رحیم استرلینگ، ستاره جوان باشگاه لیورپول که احتمالا این تیم را به مقصد منچسترسیتی یا چلسی ترک خواهد کرد، با 35 میلیون پوند در صدر قرار دارد و بعد از او مارکینیوش، مدافع جوان پاری‌سن‌ژرمن با 28 میلیون پوند در جای دوم است. رده سوم این فهرست هم با 23 میلیون پوند به ممفیس دیپای، خرید جدید منچستریونایتد تعلق دارد.

توران به بارسلونا پیوست

آردا توران هافبک ترک تبار فصل گذشته آتلتیکو مادرید که از مدت‌ها قبل مدنظر باشگاه بارسلونا قرار داشت، سرانجام به این تیم پیوست. براساس خبری که سایت رسمی بارسلونا اعلام کرد، توران قراردادی پنج ساله با این باشگاه امضا کرده و هزینه این انتقال هم 34 میلیون یورو است. البته این رقم می‌تواند با هفت میلیون یورو پاداش‌های ناشی از قهرمانی‌های احتمالی بارسا به 41 میلیون یورو نیز برسد.

بازگشت ریوالدو به فوتبال در 43 سالگی

ریوالدو پس از 15 ماه بار دیگر به مستطیل سبز بازگشت تا نشان دهد فوتبال از خون و روح او جدا نمی‌شود. او که به عنوان مدیرعامل تیم موگی‌میرین برزیل فعالیت می‌کند، در چارچوب رقابت‌های دسته دوم برزیل برای تیمش به میدان رفت تا در پیروزی 2 بر یک مقابل نائوچیکو سهیم باشد. ریوالدو که با پسر خود ریوالدینیو همبازی شده است، پس از این بازی در اینستاگرام شخصی‌اش نوشت: از بازگشت به فوتبال پس از این همه مدت خیلی خوشحالم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها