جای هیج شکی نیست که سامسونگ قصد دارد در سال جاری میلادی از سری جدید گلکسی نوت خود رونمایی کند که بنا به گذشته می‌توان انتظار داشت این محصول را در ماه سپتامبر معرفی کند. نام فبلت مورد اشاره گلکسی نوت ۵ خواهد بود ولی امکان دارد نامی جدید نیز برای آن در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۸۱۴۶۹۹
تصاویر منتشر شده از گلکسی نوت 5 + عکس

امکان دارد در این سری اندازه دستگاه بزرگ‌تر از نسل کنونی‌ یعنی نوت ۴ گردد و اگر بخواهیم بر طبق شایعات حرف بزنیم، نوت ۵ مجهز به صفحه نمایشی 5.9 اینچی خواهد بود که رزولوشن QHD را ارایه می‌کند و با این حساب 0/2 اینچ بزرگ‌تر از گلکسی نوت ۴ است.

اخیرا تصاویری منتشر شده بود که شکل و شمایل قاب‌های محافظ محصول مورد بحث را نشان می‌دادند‌ و بر همین اساس می‌توانستیم طراحی کلی این فبلت را حدس بزنیم.

حالا سری جدیدی از تصاویر مرتبط با گلکسی نوت ۵ در توییتر منتشر شده ولی بازهم نمی‌توان با قاطعیت کامل در مورد حقیقی بودن‌شان اظهار نظر کرد.

دو مورد از عکس‌های یاد شده رندرهایی از خود نوت ۵ را نشان می‌دهند که البته جزئیات زیادی در آنها دیده نمی‌شود.

اما تصاویری هم از قاب‌های شفاف این محصول منتشر شده که وجود یک حفره را در پشت آن نشان می‌دهند که می‌توان انتظار داشت جایگاهی برای دوربین اصلی، سنسور ضربان قلب و فلاش LED این فبلت است.

در پایین قاب نیز چهار حفره دیگره را می‌توان دید که یکی از آنها برای قلم S-Pen، یکی برای بلندگو، یکی برای پورت شارژر و یکی دیگر نیز برای جک 3.5 میلی‌متری هدفون تعبیه شده.

درست همانند گلکسی نوت ۴، در نوت ۵ نیز دکمه پاور در سمت راست و دکمه‌های تنظیم بلندی صدا در سمت چپ دستگاه جای گرفته‌اند.

نوت ۵ احتمالا ضخامتی 7.9 میلی‌متری خواهد داشت که در این صورت از گلکسی نوت ۴ با ضخامت 8.5 میلی‌متر، باریک‌تر محسوب می‌شود ولی باز هم نسبت به گلکسی اس ۶ با ضخامت 6.8 میلی‌متر ضخیم‌تر است.

دستگاهی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید نیز بنا به گزارشات تنها یک نگه‌دارنده است و بنابراین نباید انتظار داشته باشید که گلکسی نوت ۵ چنین شکلی داشته باشد.

منبع: آی تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها