مدیر آی‌فیلم گفت:

تضعیف رسانه ملی در دستور کار دشمنان

مدیر شبکه آی‌فیلم ضمن انتقاد از روند افزایش حملات به رسانه ملی، اظهار کرد: لازم است در کنار انتقاد از فعالیت شبکه‌های تلویزیونی، محدودیت‌ها، موانع و موفقیت‌های آنها نیز به افکار عمومی منتقل شود.
کد خبر: ۸۱۴۶۷۰
تضعیف رسانه ملی در دستور کار دشمنان

محمدرضا حاتمی درباره موج جدید حمله به سازمان صدا و سیما به ایسنا گفت: رسانه‌های معاند برای دمیدن روحیه ناامیدی و بدبینی در بین ایرانیان سرمایه‌گذاری‌های نجومی و تلاش‌های گسترده را شروع کرده‌اند. یکی از مهم‌ترین انگیزه‌های آمریکا از اجرای پروژه «اوترنت» یا همان اینترنت رایگان و پرسرعت برای کره زمین، سیطره بر افکار عمومی ملت‌هاست.

بنابر شواهد و قرائن موجود، آمریکا پروژه «اوترنت» را احتمالا در زمستان امسال در ایران راه‌اندازی خواهد کرد.

وی قوی‌ترین مانع در برابر این اقدامات آمریکایی‌ها را رسانه ملی دانست و افزود: بنابراین پیش‌بینی می‌کنم در ماه‌های آینده، با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، روند تضعیف و تخریب رسانه ملی در داخل و خارج از کشور شدت یابد.

حاتمی گفت: این روزها در برخی از رسانه‌های عمومی، شاهد بزرگنمایی برخی مشکلات و افزایش انواع حملات به رسانه ملی هستیم. تکرار تیترهای منفی برجسته و ادعاهایی که با حقیقت فاصله زیادی دارد به مرور در اذهان عمومی رسوب خواهد کرد؛ مثلا ادعای دیروز یکی از مسئولان محترم در این خصوص که ترویج ارزش‌های دفاع مقدس دغدغه رسانه ملی نیست، با حقایق موجود فاصله زیادی دارد.

البته در روند اجرای کارها گاهی مشکلات و ضعفی مشاهده می‌شود و هیچ‌کس نمی‌تواند اثر سازنده انتقاد صحیح را در رشد و توسعه سازمان‌ها منکر شود ولی اخیرا به موازات کاهش بودجه صدا وسیما، حجم اعتراضات بی‌پایه و اساس علیه رسانه ملی به نحو قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها