جام‌جم خریدهای سرخابی‌ها را بررسی می‌کند

شرایط متفاوت پرسپولیس و استقلال در فصل یارگیری

باشگاه استقلال عذر دو مدافع باتجربه و ملی‌پوش خود را خواست تا بدون جذب بازیکن، یک روز پرسروصدا برای هوادارانش در فصل نقل و انتقالات رقم بزند.
کد خبر: ۸۱۳۴۹۱

امیرحسین صادقی و هاشم بیک‌زاده، دو بازیکنی که در این سال‌ها بیش از 420 بار با پیراهن استقلال به میدان رفتند، حالا دیگر جایی در تیم پرویز مظلومی ندارند. در این میان واکنش این دو مدافع نسبت به قرار گرفتن در فهرست مازاد باشگاه متفاوت بود. امیرحسین صادقی که طی 12 سال گذشته، ده فصل پیراهن آبی استقلال را بر تن داشت، بدون آن‌که اعتراضی به این تصمیم باشگاه داشته باشد، گفت: سلیقه کادر فنی این بود که در استقلال نباشم و باید به این مساله احترام گذاشت. افتخار می‌کنم که شاگرد مظلومی در کرمان و همین استقلال بوده‌ام، ولی باید قبول کرد که فوتبال حرفه‌ای شده است. کاسیاس هم با آن سابقه‌اش در رئال امسال جایی ندارد.

صادقی در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود استقلالی‌ها به او زودتر خبر می‌دادند که او را نمی‌خواهند، گفت: من اگر تا الان هم صبر کرده‌ام به خاطر این است که دلم با این تیم بوده است. من روزهای سختی را با استقلال گذرانده‌ام و بصراحت به شما می‌گویم که در 12 سال حضورم در این تیم، اندازه دو سال بعضی‌ها پول نگرفتم. اما برخلاف صادقی، هاشم بیک‌زاده نتوانست ناراحتی‌اش از تصمیم باشگاه را پنهان کند. او درباره صحبت‌های بهرام امیری، مسئول نقل و انتقالات استقلال که اعلام کرده بیک‌زاده را پرویز مظلومی در فهرست مازاد قرار داده است، گفت: من اصلا با استقلال قراردادی نداشتم که بخواهند مرا در فهرست فروش یا مازاد قرار دهند! من قرارداد دو ساله‌ای با استقلال داشتم که یک سال آن گذشته بود و سال دوم نیز توافقی بود و در صورت توافق دو طرف قرارداد تمدید می‌شد. اگر من با استقلال قرارداد داشتم، باید از روز اول مانند دیگر بازیکنان به تمرین‌ها می‌رفتم و خودم را به باشگاه معرفی می‌کردم. من خودم با شرایطی که وجود داشت تمایلی به ماندن در استقلال نداشتم و می‌خواستم این موضوع را با پرویز مظلومی در میان بگذارم. او افزود: می‌خواستم به سرمربی استقلال بگویم که می‌خواهم در جایی بازی کنم که آرامش حاکم باشد. با مشکلات زیادی در این چند وقت در استقلال روبه‌رو بودم و دلیلی نمی‌دیدم که بخواهم در این فضای پرتنش بمانم به همین خاطر از قبل تصمیم گرفته بودم راهم را این فصل از استقلال جدا کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها