جام جم ورزشی: حذف تیم ملی فوتبال کلمبیا از گردونه رقابت های کوپا آمریکا به معنای حذف یکی دیگر از ستاره های محبوب جام کوپا آمریکا از گردونه رقابت ها بود.
کد خبر: ۸۱۱۸۹۳
یک محبوب دیگر از کوپا آمریکا حذف شد

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم ملی فوتبال آرژانتین موفق شد در ضربات پنالتی کلمبیا را شکست دهد و به نیمه نهایی کوپا آمریکا برسد. اما کلمبیا در حالی حذف شد که مهاجم این تیم یعنی خامس رودریگوئز که در رئال مادرید هم بازی می کند یکی از سه بازیکن محبوب رقابت ها بود. خامس در رده بندی ابتدایی رقابت های کوپا آمریکا (پیش از آغاز رسمی رقابت ها) نفر سوم محبوبترین بازیکنان کوپا آمریکا بود. لیونل مسی مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین در صدر این رده بندی قرار دارد. نیمار مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل نیز دوم بود. نیمار که به دلیل یک حرکت غیراخلاقی در دیدار برزیل و کلمبیا از داور کارت قرمز گرفت و پس از آن با چهار جلسه محرومیت از همراهی تیم ملی کشورش روبرو شد به سرعت تبدیل به یکی از منفورهای جام شد این در حالی است که تا پیش از دیدار برزیل و کلمبیا در رده دوم محبوبترین ها قرار داشت.

به گزارش سایت گل سرخیو آگوئرو ، آنخل دی ماریا (هر دو از آرژانتین) ، آلکسیس سانچز از شیلی و ادینسون کاوانی از دیگر محبوب های جام هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها