دبیر معاینه فنی کلانشهرهای کشور و مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در گفت‌وگو با جام‌جم:

آمار مراجعه به مراکز‌معاینه فنی‌خنده‌دار است

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران:

70درصد ظرفیت مراکز معاینه‌فنی خالی است

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از تشدید برخورد پلیس با خودروهای فاقد معاینه فنی مشمول خبر داد و گفت: در سه ماهه ابتدایی سال از سه میلیون خودروی مشمول معاینه فنی فقط 140 هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده و اکنون 70 درصد از ظرفیت مراکز خالی است.
کد خبر: ۸۱۱۴۴۹

ولی آذروش با اشاره به آخرین مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص الزام اخذ معاینه فنی از مراکز مکانیزه شهر تهران جهت تردد در محدوده زوج و فرد افزود: با تصویب این لایحه بزودی معاینه فنی خودروها همانند کنترل طرح ترافیک به صورت هوشمند با استفاده از دوربین کنترل و اعمال قانون و صدور قبض جریمه از سوی پلیس به صورت نرم افزاری انجام خواهد شد .

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران خاطرنشان کرد: اکنون 14 مرکز مکانیزه معاینه فنی در مناطق 22 گانه شهرداری تهران با ظرفیت روزانه 6000 دستگاه خودرو آماده ارائه خدمات است و با این امکانات و زیرساخت‌های ایجاد شده از سوی شهرداری تهران در صورت سلامت خودرو، شهروندان با صرف زمان کمتر از 15 دقیقه می‌توانند نسبت به معاینه فنی خودری خود اقدام کنند.

آذروش خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود جهت اخذ خدمات مطلوب‌تر در همین زمان خلوتی جهت کنترل و انجام معاینه فنی خودروی خود به یکی از مراکز معاینه فنی در مناطق 22 گانه شهرداری تهران مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها