معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به طراحی طرح سبک زندگی در عصر رسانه‌ها، گفت: قصد داریم در قالب این طرح، شبکه اجتماعی مادران ایرانی را راه‌اندازی کنیم. درون این شبکه مباحث مربوط به مصرف رسانه‌ها مطرح شده و به دغدغه‌ها و پرسش‌های مادران پاسخ داده می‌شود.
کد خبر: ۸۰۹۷۴۶

به گزارش ایسنا،محمدرضا رستمی افزود: شبکه اجتماعی مادران به منظور انتقال تجربیات مختلف بسیار موثر است و تعدادی از مشاوران و مدرسان نیز در آن حضور داشته و مادران را راهنمایی میکنند.

به گفته وی، مطالعات مربوط به این شبکه به پایان رسیده و طرح آماده شده است.

رستمی اظهار کرد: این برنامه را امسال آغاز کردهایم، چون معتقدیم سبد مصرفی شهروندان ایرانی را عمدتا رسانهها شکل میدهند و ما قصد داریم از طریق برگزاری دورههای آموزشی و انجام فعالیتهای ترویجی و برنامههای تبلیغی، آگاهی جوانان را برای انتخاب سبک زندگی درست افزایش دهیم. به این منظور در این طرح سه مرحله را طراحی کردهایم. وی عنوان کرد: مرحله اول طرح مطالعاتی مصرف رسانهای شهروندان ایرانی، مرحله دوم طرح مطالعاتی سواد رسانهای شهروندان ایرانی و مرحله سوم سنجش میزان اعتیاد رسانهای است.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: ما قصد داریم وضع موجود را بشناسیم و بر اساس این مطالعه یک برنامه عملیاتی در سطح ملی بویژه برای جوانان و خانوادههایی که نوجوان و جوان دارند، طراحی کنیم تا آنان از آموزشهایی برخوردار شوند که بهارتقای کیفیت سطح زندگی آنان کمک میکند.

وی با بیان اینکه در کنار طرحهای مطالعاتی، دوره آموزشی نیز در نظر گرفتهایم، عنوان کرد: این دوره ویژه مادران دارای فرزندان نوجوان و جوان است؛ زیرا آنان از انواع رسانهها در خانواده خود استفاده میکنند. بنابراین به منظور استفاده درست از رسانهها ، دوره آموزشی یکروزه برای مادران برگزار میکنیم. این طرح تا پایان تیر به تمام استانها ابلاغ میشود و با مشارکت دستگاههای استانی بویژه شهرداریها و شوراهای شهر به اجرا درمی آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها