برخلاف شایعات این دستگاه به هیچ وجه داغ نخواهد کرد

تلفن همراهی که داغ نمی‌کند

شرکت تولید کننده تلفن همراه وان‌ پلاس تو اعلام کرده است که این تلفن همراه برخلاف شایعات، به هیچ عنوان و در هیچ شرایطی داغ نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۰۹۵۲۳
تلفن همراهی که داغ نمی‌کند

جام جم کلیک: چند ماه پیش بود که ماجرای تست کردن پیشرفته‌ترین سری در حال ساخت تلفن همراه هوشمند گلکسی اس با کمک پردازنده‌های شرکت کوالکام خبر ساز شد، در گزارش‌های سامسونگ اعلام شده بود که پردازنده‌های اسنپ دراگون 810 به شدت با مشکل داغ کردن روبرو هستند و به همین دلیل نیز سامسونگ دوباره خط تولید پردازنده‌های خود را از نو راه انداخته بود.

مدتی پس از این رخداد، یکی از منحصر به فردترین همراه‌های هوشمند اندرویدی جهان یعنی وان پلاس تو معرفی شد و این محصول با استفاده از امکانات ویژه وعده داده شده که یکی از مهم‌ترین موارد آن سیستم‌ عامل بهینه‌سازی شده اندروید با نام اکسیژن OS بود. مدتی پس از این خبر و با توجه به استفاده این تلفن همراه از پردازنده‌های اسنپ دراگون 810 شایعاتی درباره داغ کردن آن به گوش رسید ولی شرکت سازنده در آخرین پست خود در بلاگ خبری این شرکت اعلام کرده است که این موضوع کاملا نادرست است.

در بخشی از اعلان رسمی این شرکت آمده است که: « ما با افتخار اعلام می‌کنیم که وان پلاس تو به پردازنده اسنپ دراگون 810 نسخه 2.1 از شرکت کوالکام مجهز خواهد بود.» به نظر می‌رسد که وجود عدد 2.1 در ادامه نام پردازنده، نشان از اعمال فشار بر روی کوالکام و عرضه نسخه بهینه‌سازی شده این پردازنده داشته است و به این ترتیب ممکن است سایر شرکت‌ها نیز به سرعت نظر خود را نسبت به این پردازنده مساعد سازند.

به این ترتیب و با توجه به رفع شایعات به نظر می‌رسد که شاهد محصولی ویژه باشیم، شایان ذکر است که اکسیژن OS نیز به واسطه استفاده بهتر از امکانات این پردازنده، بهینه‌سازی شده است.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها