شبکه‌های برون‌مرزی برنامه‌های ویژه‌ای را برای ماه رمضان تدارک دیده‌اند که از میان آنها می‌توان به مسابقات قرآنی، برنامه‌های آموزشی و فرهنگی، میزگرد، سریال، برنامه‌های ویژه کودکان و... اشاره کرد.
کد خبر: ۸۰۹۳۱۰

به گزارش روابط عمومی معاونت برونمرزی، شبکه الکوثر ویژهبرنامه «رمضان احلی» را برای افطار تدارک دیده است. این برنامه در 30 قسمت 75 دقیقهای در دفتر بیروت تهیه شده است. ویژهبرنامه سحر هم با عنوان «نفحاتالاسحار» که در حرم امیرالمومنین امام علی(ع) در نجفاشرف، مسجد سهله و مسجد کوفه تهیه شده در 30 قسمت 50 دقیقهای در سحرهای ماه مبارک از شبکه الکوثر پخش میشود. فقه الصیام، حقائق التاریخ و انقر و اربح از دیگر برنامههای این شبکه برای ماه رمضان است. شبکه الکوثر سریالهای روزهای زیبا و سقوط یک فرشته را هم ماه رمضان به مخاطبان خود ارائه میکند.

شبکه سحر هم در ماه رمضان سریالهای جراحت و شاید برای شما هم اتفاق بیفتد را برای پخش در نظرگرفته است. از دیگر برنامههای این شبکه برای ماه رمضان میتوان به ویژهبرنامههای افطار و سحر، 30 شب، 30 حدیث، تلنگر و شمیم هدایت اشاره کرد. سیمای فرانسه در ایام ماه مبارک رمضان برنامه رمضانالکریم به صورت مستند ترکیبی در 30 قسمت 40 مساجد در آیینه هنر، ادعیه ماه مبارک رمضان به زبان فرانسه، رهروان نور و سریال پنج کیلومتر تا بهشت را در نظر گرفته است. سیمای اردوی شبکه سحر هم برنامههای مهمان خدا، تفسیر قرآن، سخنرانیهای مذهبی و سریال بوی خوش زندگی را در جدول رمضانی خود گنجانده است. خانواده تهران، اسلام و مسائل روز جهان، افق، دیدگاه، مطالعات اسلامی، احکام اسلامی، ماه خدا، مهمانی آسمانی، نماز جلوه عبودیت، دعای ابوحمزه ثمالی، سریالهای روز حسرت و صاحبدلان از برنامههای سیما انگلیسی است.

مخاطبان سیمای کردی هم میتوانند سریالهای سیامین روز و مدینه را در ماه رمضان تماشا کنند، این کانال برای سحر و افطار هم برنامههایی را تدارک دیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها