در دو ماه گذشته ماموران انتظامی در چند عملیات‌ پلیسی در سطح کشور موفق به کشف 126 تن انواع موادمخدر شدند.
کد خبر: ۸۰۸۹۶۸

به گزارش جامجم، جانشین فرمانده انتظامی ناجا دیروز در نشست تودیع و معارفه فرمانده سابق و جدید غرب استان تهران با اعلام این مطلب گفت: رویکرد نیروی انتظامی در حوزه امنیت، یک رویکرد اجتماعی است.

نیروی انتظامی همیشه در تامین امنیت پیشقدم بوده است. بهطور مثال، ماموران حوزه مبارزه با موادمخدر در دو ماه گذشته در چند عملیات جداگانه در سطح کشور 126 تن انواع موادمخدر را کشف کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد رشد داشته است.

همچنین تعدادی از ماموران نیز در چند عملیات مقابله با سوداگران مرگ به شهادت رسیدند.

سردار اسکندر مومنی افزود: برای مقابله با اعتیاد در جامعه خانوادهها، مسئولان آموزش و پرورش و دانشگاهها و دیگر آحاد مردم باید هماهنگیهای لازم را با پلیس داشته باشند تا شاهد ریشهکنی اعتیاد در جامعه باشیم. در انجام ماموریتها نیز ماموران باید همانطور که با اقتدار عمل میکنند، اخلاق نیکو نیز داشته باشند تا ماموریتهایشان بخوبی انجام شود. رویکرد پلیس این است که با امن کردن فضای جامعه، باعث شود که مجرمان احساس ناامنی کنند.

مومنی از آمادگی پلیس در ماه رمضان برای برخورد با روزهخواری در ملأعام خبر داد و افزود: پلیس در این ایام حضور ماموریتی و عملیاتی خود را خواهد داشت و در شبهای قدر و روز قدس با تشدید حضور خود، اقدام به تأمین امنیت و ارائه خدمات انتظامی به شهروندان خواهند کرد. پلیس در اطراف مساجد نیز بویژه در ساعات اذان حضور خواهد داشت. همچنین پلیس طبق مقررات با روزهخواری در ملأعام برخورد خواهد کرد.

در ادامه سردار ناصر اصلانی، فرمانده سابق فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: از سال 91 تاکنون همکاران من در حوزه عملیات های مختلف توانستهاند بیش از 30 تن انواع موادمخدر در غرب استان تهران کشف کنند و در این رابطه 279 باند تهیه و توزیع موادمخدر متلاشی شد.

در طول این مدت طرحهای مختلفی در سطح شهرستانهای غرب استان تهران به مرحله اجرا درآمد و در حوزه امنیت نیز اقدامات قابلتوجهی اجرا شده است.

سردار محسن خانچرلی، فرمانده جدید ویژه غرب استان تهران نیز در سخنانی گفت: بر خود فرض میدانم تا با تمام توان و بهرهگیری از تجارب خدمتی برای حفظ امنیت و توسعه پایدار در غرب استان تهران تلاش کنم و معتقدم که امنیت محقق نخواهد شد مگر با همکاری مردم و تمامی مسئولان محلی، استانی و کشوری. از جمله اولویتهای کاریام در این فرماندهی برخورد با پدیدههای سرقت، قاچاقچیان موادمخدر و لابراتوارهای تولید موادمخدر و بهبود خدمات انتظامی در حوزه راهور، وظیفه عمومی و گذرنامه به منظور افزایش رضایتمندی مردم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها