نرخ سود بانکی فورا کاهش یابد

۶ راهکار نعمت‌زاده برای رونق بورس

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

دغدغه های مردم باید در برنامه «بورس» منعکس شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که رونق بازار سرمایه می تواند نقش کلیدی در بحث تولید داخلی داشته باشد، درباره برنامه تلویزیونی بورس گفت: همین که این برنامه در مسیر آگاهی بخشی و افزایش اطلاعات مردم در حوزه بازار سرمایه ورود کرده است، حرکتی مثبت و مفید است.
کد خبر: ۸۰۸۴۰۰
دغدغه های مردم باید در برنامه «بورس» منعکس شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه، بهروز نعمتی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب، افزود: این برنامه می تواند کمک خوبی به افرادی که می خواهند با رغبت و اطمینان بیشتری در بازار سرمایه حضور پیدا کنند، باشد.

وی با پیشنهاد راه اندازی یک شبکه مخصوص بازار سرمایه، گفت: در این راه باید دقت لازم در خصوص سیاست های حمایتی و تشویقی وجود داشته باشد تا مانع سوءاستفاده شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که این برنامه تلویزیونی چگونه می تواند در افزایش سواد مالی مردم موثر باشد، اظهار کرد: بهترین راهکار برای جذب مردم و سرمایه گذاران این است که حرف هایی که در برنامه مطرح می شود، حرف و دغدغه مردم باشد. ممکن است کارشناسی در برنامه صحبت کند اما آن حرف ها به کار مردم عادی نیاید و دغدغه شان نباشد اما افرادی هستند که 30 سال است در این بازار فعالیت می کنند و ممکن است سواد آکادمیک به آن صورت نداشته باشند ولی تجربه های زیادی در این زمینه کسب کرده اند. باید با این افراد در ارتباط بود چرا که این ها بهتر می توانند به افزایش سواد مالی مردم کمک کنند.

نعمتی در پایان برای بهتر شدن روند این برنامه پیشنهاد کرد: نباید فقط به شکل فنی و تخصصی به موضوع بازار سرمایه پرداخت بلکه بهتر است در این برنامه نگاهی فراتر از مدیران شرکت های بورسی وجود داشته باشد و حضور سایر فعالان بازار سرمایه اعم از مشتریان، کار پردازان و افراد مختلفی که در مجموعه بورس فعالیت می کنند، بهره برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها