نوار ابزار بابیلون، بازی‌های رایگان اینترنتی، مجموعه رایگان و آزمایشی آفیس، برنامه‌های رایگان HP، DELL، Lenovo و... همگی از برنامه‌ها و ابزارهای بیهوده‌ای به‌شمار می‌رود که پس از خریداری یک رایانه یا لپ‌تاپ جدید ممکن است آنها را در فهرست برنامه‌های نصب شده روی رایانه‌ خود مشاهده کنید.
کد خبر: ۸۰۴۷۲۱
ابزاری برای حذف برنامه‌های تبلیغاتی و اضافه

دوست دارید در سریع‌ترین زمان ممکن و با بیشترین اطمینان، نسبت به حذف این گزینه‌ها و برنامه‌های اضافه اقدام کنید؟ نرم‌افزار رایگان The PC Decrapifier به همین منظور طراحی شده و با اسکن سریع رایانه‌ شما فهرستی از گزینه‌های پیشنهادی برای حذف را در اختیار شما قرار می‌دهد. البته توجه داشته باشید فهرست پیشنهادی این نرم‌افزار با توجه به حذف نرم‌افزارها از سوی دیگر کاربران ایجاد شده است.

پس می‌توانید با اطمینان از این که صدها هزار و حتی میلیون‌ها کاربر دیگر، ابزاری همچون نوار ابزار بابیلون را از روی رایانه‌ خود حذف کرده‌اند، شما نیز برای حذف این ابزار اقدام کنید. با این اقدام هیچ چیز ارزشمندی را از دست نخواهید داد.

این نرم‌افزار برای استفاده روی رایانه‌هایی که مدت زمان زیادی از نصب ویندوز در آنها می‌گذرد نیز مفید است، زیرا ممکن است در طول زمان برنامه‌های تبلیغاتی یا ناخواسته‌ بسیاری همراه با دیگر برنامه‌ها روی رایانه‌ شما نصب شده باشد.

نسخه رایگان این نرم‌افزار با پشتیبانی از ویندوزهای 7 و 8.1 از لینک زیر قابل دانلود است:

http://www.pcdecrapifier.com/download

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها