یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران هنگام استفاده از رایانه و دستگاه‌های هوشمند همچون تلفن‌همراه و تبلت با آن مواجه‌اند، انتقال متن‌ها، لینک‌ها یا آدرس سایت‌ها از دستگاهی به دستگاه دیگر است. چند بار برای شما این شرایط پیش آمده و قصد داشته‌اید سایتی را که هنگام وبگردی با رایانه به آن دسترسی داشته‌اید در تبلت نیز باز کنید؟ یا شاید بخواهید متنی را از روی تبلت یا تلفن همراه خود به رایانه منتقل کنید بدون آن‌که مجبور باشید آن را دوباره تایپ کنید.
کد خبر: ۷۹۸۷۱۳
کپی آسان میان موبایل، رایانه و تبلت

نرم‌افزار و سرویس وب Kopy برای این شرایط طراحی شده است. با نصب آن روی تلفن همراه، تبلت و رایانه‌ خود می‌توانید براحتی هر متنی را از دستگاهی به دستگاه دیگر کپی کنید.

روش کار نیز بسیار ساده است. این نرم‌افزار را در ویندوز 8، ویندوزفون یا اندروید نصب کرده، به وبسایت gokopy.com بروید و متن موردنظرتان را در کادر کپی کنید. با کپی هر متن مشاهده می‌کنید که این متن در دیگر دستگاه‌هایی که عملیات ورود با کاربری شما در آنها صورت گرفته نیز قابل مشاهده است.

نرم‌افزار kopy گزینه‌ای برای استفاده به ‌صورت موقت دارد که به شما این امکان را می‌دهد، بدون نیاز به ساخت کاربری در آن نیز با اسکن کد کیو‌آر موردنظر، ارتباط میان رایانه و دستگاه هوشمند را برقرار و متن دلخواه را کپی کنید.

http://www.gokopy.com

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سامان
United Kingdom
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
۰
۰
خب چه كاری با Shareit خیلی بهتره و سرعتشم عالی هست!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها