ملک سلمان و هیات همراه او که روز شنبه برای شستن کعبه معظمه به داخل خانه خدا رفته بودند پس از انتشار تصاویر این حضور با پرسش های فراوان رسانه های اجتماعی جهان عرب مواجه شدند.
کد خبر: ۸۰۴۱۱۳
نمازخواندن ملک سلمان با کفش در داخل خانه خدا + عکس

ملک سلمان و هیات همراهش روز شنبه برای شستن کعبه مکرمه به داخل خانه خدا رفته بود که انتشار اخبار و تصاویر آن در گروه‎های اجتماعی و رسانه‎ها پرسش‎هایی را پیش روی جامعه عرب گذاشت.

این هجمه رسانه‎ای به این دلیل اتفاق افتاد که در یکی از این تصاویر ملک سلمان به هنگام نماز داخل خانه خدا که مقدس‎ترین مکان روی زمین است با کفش وارد شده و به نماز ایستاده است. این اقدام به سبب اینکه باعث بطلان نماز، اهانت و بی مبالاتی نسبت به خانه خدا تلقی می‌شود و هم در فرهنگ عرب اقدامی سبک و نابخردانه است با واکنش وسیع رسانه‎های اجتماعی جهان عرب مواجه شد و بسیاری حضور ملک سلمان در داخل خانه خدا را اقدامی نمایشی دانستند که نه تنها فایده ای برای او نداشت بلکه با افشای تصاویر نماز او باکفش آن هم در داخل کعبه معظمه، تبدیل به یک رسوایی برای وی شد.

البته رسانه‎های سعودی در اقدامی هماهنگ وسریع تصاویر نماز با کفش او را به سرعت سانسور کرده و به گونه‎ای برش داده و ویرایش کردند که صرفا تا زانوی ملک سلمان در تصاویر پیدا است. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
۰
۰
قبله داخل كعبه كجا میشه ؟
نرم افزار موبایل
-
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
۰
۰
خدا لعنتت كنه. همه كار هاشون ظاهر سازیه
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
۰
۰
این عمل او ماهیت او را نشان می دهد اما دریغ از یك چشم بینا و تصمیم عملی. قتل مسلمانان به حكم و امضای آن حضرات نیست؟چرا تعجب می كنید ها!!!!؟
ط
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
۰
۰
ای انسان چقدر غرور... داری .
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
۰
۰
ازاین نامردهای روزگار خوش گذران عیاش باید پرهیز كردوبه خداوند پناه برد.

نیازمندی ها