مقامات فرانسه تدابیری را برای سفر 3 هفته‌ای پادشاه عربستان به همراه دست کم هزار نفر از اطرافیانش برای گذراندن تعطیلات در یک شهر ساحلی در فرانسه، اتخاذ کردند.
کد خبر: ۸۱۹۴۸۷
تعطیلات 3 هفته‌ای ملک سلمان با 1000 همراه در فرانسه

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ملک سلمان، پادشاه عربستان، به همراه دست کم یک هزار نفر از اطرافیانش برای تعطیلات به شهر ساحلی "والوری" در جنوب شرقی فرانسه سفر می‌کند.

با توجه به شرایط بین المللی، مقامات فرانسه برای تامین امنیت پادشاه عربستان تدابیر امنیتی شدیدی را اتخاذ کردند.

آن ها همچنین دسترسی مردم را به سواحل همجوار ویلای ملک سلمان و همچنین رفت و آمد همه کشتی‌ها را در شعاع 300 متری محل اقامت وی ممنوع کرده‌اند.

منبعی آگاه گفت،ملک سلمان جمعه شب یا صبح روز شنبه وارد فرودگاه بین المللی نیس می‌شود و سپس به املاک پادشاهی عربستان در سواحل والوری می‌رود.

هر چند ملک عبدالله، سلف ملک سلمان، در دوران زمامداری خود یعنی از سال 2005 تا 2015 ، برای تعطیلات به املاک پادشاهی عربستان در شهر والوری فرانسه سفر نکرد، اما اکنون ملک سلمان این سنت را که ملک فهد پایه گذاری کرده بود، احیا می‌کند.

سفر خصوصی ملک سلمان و یک هزار تن از اطرافیانش به سواحل شهر والوری فرانسه سه هفته طول خواهد کشید.

در این سفر، تعدادی از هزار همراه ملک سلمان در ویلای خانواده سلطنتی عربستان در ساحل آزور در شهر والوری و حدود 700 نفر دیگر در دو هتلی اقامت خواهند کرد که برای آنها رزرو شده است.(باشگاه خبرنگاران جوان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
۰
۰
لعنت به ملك سلمان ! خدا میداند رفته به چه كسانی رشوه بدهد !
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
۰
۰
باسلام :رفته اونجا تا خواب كشته شدگان مردم یمن-سوریه-عراق-افغانستان را كمترببینه.كسی كه رحم به هم نژاد خودش نمیكنه به ما ایرانیها رحم میكنه..داعش را این حرومزاده ها تقویت میكنند.

نیازمندی ها