
برای بررسی رابطه بین مصرف همیشگی میوه و سبزی با شکستگی لگن، ۴۰, ۶۴۴ مرد و ۳۴, ۹۴۷ زن بین سنین ۴۵ تا ۸۳ سال که فاقد هر گونه بیماری قلبی عروقی و سرطان بودند، مورد مطالعه قرار گرفتند.
نتیجه مطالعه مشخص کرد زنان و مردانی که هیچ سبزی و میوهای در رژیم غذاییشان نگنجاندهاند در مقایسه با افرادی که پنج نوبت در روز میوه و سبزی میخوردند، ۸۸ درصد بیشتر در معرض شکستگی لگن قرار داشتند.
به گفته دکتر «لیزا بایبرگ»، از دانشگاه آپسالا سوئد، دستورهای غذایی نیز بیانگر مصرف روزانه پنج نوبت میوه و سبزیجات در وعدههای غذایی است. هر چقدر میزان مصرف میوه و سبزیجات بیشتر باشد، میزان شکستگی لگن بتدریج کاهش مییابد. (مهر)
{$convert_old_media}
هوش مصنوعی یکی از قدیمیترین عادتهای ما در اینترنت را تغییر داده است
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین عنوان شد
در گفتوگو با جامجم آنلاین تشریح شد
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین مطرح شد