وقتی‌ صحبت از درد به میان می آید، انواع و اقسام دردها با شدت کم و زیاد در ذهنمان نقش می‌بندد. شروع درد می تواند ناشی‌ از عوامل متعددی باشد و مشخصاً درمان‌های مختلفی‌ نیز به کار گرفته می‌شود، اما نکته قابل توجه نحوه انتشار و یا کاهش درد در سیستم ایمنی بدن است که در تمامی حالات، یکسان است. اگر سوزن در دست شما برود، اگر سردرد داشته باشید و یا حتی سرما خورده باشید، انتشار تمامی این دردها توسط سیستم عصبی بدن انجام می‌پذیرد.
کد خبر: ۸۰۲۲۵۷
با این دستگاه درد را ریشه‌کن کنید

جام جم کلیک: همان‌طور که می‌دانید برای رفع درد روش‌های متفاوتی وجود دارد که خوردن قرص یا تزریق آمپول‌های مسکن برخی از رایج‌ترین آن‌ها به‌شمار می‌روند. جالب است بدانید در جدیدترین راه حلی‌ که متخصصان برای جلوگیری از درد در بدن انسان یافته اند، خبری از روش‌های پیشین نیست و درمان با ترکیب دانش فناوری دیجیتال و پزشکی‌ صورت می‌گیرد.

QUELL نام دستگاه جدیدی است که با تحریک سیستم اعصاب و ارسال امواج به مغز، درد را از بین می برد. پس از دریافت امواج ارسالی توسط دستگاه، مغز مانع دریافت سیگنال‌های درد می‌شود و پس از ۱۵ دقیقه درد به کلی‌ از بین می‌رود . با بهره‌گیری از نوروتکنولوژی در لابراتورهای دانشگاه MIT و HARVARD این دستگاه طراحی شده است.

کافیست این دستگاه را به زیر زانوی خود ببندید و دکمه استارت را فشار دهید، سپس الکترود در تماس با پوست شما، بسته به میزان درد موجود در بدن، میزان امواج ارسالی‌ به مغز را کم و زیاد می‌کند. از دیگر مزایای QUELL، نرم افزار تلفن همراه آی.او.اس آن‌ است که با آنالیز اطلاعات مربوط به کیفیت خواب و سلامت شما، به درمان دردهای موضعی کمک می‌کند.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها