سرانجام دومین مرورگر محبوب جهان، نسخه ویژه iOS خود را آماده عرضه کرده است

فایرفاکس برای iOS آماده عرضه شد

به نظر می‌رسد که سرانجام و پس گذشت مدت زمانی بسیار طولانی شاهد این هستیم که مرورگر فایرفاکس برای دستگاه‌های شرکت اپل که میزبان سیستم عامل آی.او.اس هستند عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۱۱۲۱
فایرفاکس برای iOS آماده عرضه شد

جام جم کلیک: امروزه حتی متعصب‌ترین هواداران یک برند نیز نسبت به امکانات در دسترس از برندهای دیگر، بی‌تفاوت نیستند و در صورتی که محصولی بر روی یک تلفن همراه هوشمند عرضه شود که توسط شرکت رقیب تولید شده باشد، باز هم امکان استقبال بالا از آن زیاد خواهد بود. نمونه بارز این امر محصولات شرکت گوگل بر روی دستگاه‌های شرکت اپل است. در آخرین نمونه از عرضه محصولات توسط شرکت‌های تولیدکننده سیستم عامل همراه برای یکدیگر شاهد این هستیم که شرکت موزیلا سرانجام نسخه‌ای از مرورگر وب خود را برای شرکت رقیب، یعنی اپل آماده ساخته است.

البته شایعه ساخت یک نسخه از فایرفاکس برای دستگاه‌های همراه اپل، برای مدت زمانی طولانی در وضعیت ابهام قرار داشت و خبری از پیشرفت آن به گوش نمی‌رسید ولی به نظر می‌رسد که سرانجام این مرورگر وب محبوب برای دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل آی.او.اس عرضه خواهد شد.

شرکت موزیلا اعلام کرده است که نسخه بتای این محصول را به صورت محدودی در میان کاربران پخش خواهد کرد تا بتواند مشکلات احتمالی این مرورگر بر روی این پلتفرم جدید را شناسایی و رفع کند. به این ترتیب اگر شما یک آیفون و یا آیپد دارید و از مرورگرهای فعلی موجود بر روی آن راضی نیستید، به زودی یک گزینه بسیار مناسب برای جایگزینی آن‌ها را در اختیار خواهید داشت.
شایان ذکر است که همزمان با عرضه این مرورگر بر روی آی.او.اس، نسخه پیشرفته آن نیز برای سیستم عامل شرکت گوگل یعنی اندروید ارائه خواهد شد تا موزیلا به یکباره در دو سیستم عامل محبوب همراه جهان ساختار جدیدی برای جذب مخاطب ایجاد کند.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها