در آستانه ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل‌العباس‌(ع) و روز جانباز، نمایش رادیویی «نقش‌بندان» به تهیه‌کنندگی ژاله‌محمدعلی از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۰۰۱۳۱

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این نمایش به نویسندگی داریوش عبادی و با تنظیم رادیویی و کارگردانی جواد پیشگر، ماجرای رزمنده‌ای است که هنگام خنثی کردن مین در یکی از جبهه‌های غرب کشور، دست‌هایش قطع می‌شود؛ این اتفاق برای او که نقاش است بسیار دردآور است. «نقش‌بندان» با هنرمندی مهرداد مهماندوست، زهره مجابی، محمد آقامحمدی، سوسن مقصودلو، مروارید کریم‌پور، مسعود زنوزی‌راد، امیرعباس توفیقی و اکبر مولایی روز جمعه ساعت 17 پخش‌می‌شود.

«با من ورق بزن» در رادیو جوان

برنامه «با من ورق بزن» امروز با معرفی متون کهن فارسی از رادیو جوان پخش می‌شود. این برنامه علاوه بر معرفی متون کهن فارسی، نکاتی در باره نحوه داستان‌نویسی و داستان‌های کوتاه ارائه می‌دهد. در بخش برگ اول مروری کوتاه بر کتاب منظومه گلشن رازی اثر ماندگار شیخ محمود شبستری می‌شود. در بخش برگ دوم کارشناس برنامه فرزام شیرازی نکاتی درباره داستان‌نویسی خواهد گفت و در بخش برگ ‌سوم یک داستان کوتاه روایت می‌شود. این برنامه ساعت 11 و 30 دقیقه در رادیو جوان به گویندگی لاله اکبری و تهیه‌کنندگی زهرا عبدالله‌زاده پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها