جام جم ورزشی: کمیته انضباطی رای های خود را درباره تخلفات سه دیدار از مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال صادر کرد.
کد خبر: ۷۹۹۸۷۸
جریمه استقلالی‌ها و محرومیت سرمربیان صبا و پیکان

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و نهم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم استقلال تهران تخلفاتی مبنی بر شعارهای نادرست عیله بازیکنان تیم مقابل صورت گرفت. این باشگاه طبق بند 3 ماده 79 باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
تیم تراکتورسازی تبریز نیز به خاطر داشتن 5 بازیکن اخطاری طبق بند یک ماده 69 به پرداخت جریمه نقدی 40 میلیون ریالی محکوم شد.
محرومیت برای سرمربی تیم فوتبال صبا قم
مسابقه دو تیم نفت تهران و صبا قم در حالی برگزار شد که از سوی مهدی تارتار، سرمربی تیم صبا قم تخلفاتی مبنی بر اعتراض و اهانت به داور صورت گرفت که در نهایت منجر به اخراج وی شد. تارتار طبق بند های 4 و 5 ماده 66 انضباطی، به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات رسمی و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
محرومیت و جریمه نقدی برای راه آهن و پیکان
بازی تیم های راه آهن و پیکان برگزار شد و از سوی محمدرضا شهبازپور، مدیر رسانه ای تیم راه آهن شهر ری تخلفاتی مبنی بر ورود به زمین بازی که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
گفتنی است؛ حسین زرندی، مدیر رسانه ای تیم پیکان نیز به دلیل ورود غیر قانونی به زمین مسابقه، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
به دلیل رفتار غیر ورزشی ساکت الهامی، مربی تیم پیکان، وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. الهامی طبق بند 5 ماده 66 باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی نیز پرداخت کند.
صمد مرفاوی نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی به دو جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
همچنین تیم پیکان به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری طبق بند یک ماده 69 آیین نامه انضباطی به پرداخت40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها