پنجمین سرقت مسلحانه بانک در سال 94

پنجمین سرقت بانک در سال 94، عصر دوشنبه در شهر مهاباد رخ داد.به گزارش جام‌جم، این حادثه ساعت 15 و 48 دقیقه بعد از ظهر بیست و هشتم اردیبهشت در بانک صادرات شعبه تره‌بار این شهر رخ داد.
کد خبر: ۷۹۹۸۴۱
پنجمین سرقت مسلحانه بانک در سال 94

ماموران با اطلاع از موضوع و اعزام به آنجا در تحقیقات اولیه متوجه شدند سارقان از قبل در کمین بودند و هنگام انتقال پول از شعبه به خزانه، سرقت مسلحانه را انجام داده‌اند.

دو سارق نقابدار، پس از انتقال کیسه‌های پول از داخل بانک به خارج و پیش از گذاشتن آن در داخل خودرو، آنها را به سرقت برده و با سوار شدن به خودروی فاقد پلاک گریختند. این انتقال پول توسط سه نفر از کارمندان این شعبه و بدون حضور نیروی محافظ و امنیتی صورت گرفته بود.

بر اساس این گزارش، از ابتدای امسال شاهد دستبرد سارقان به بانک‌های مختلف بودیم که در مجموع این پنج سرقت، دزدان 442 میلیون تومان سرقت کردند. این سرقت‌ها در حالی رخ داده که پلیس معتقد است سرقت‌های مسلحانه بانک افزایش پیدا نکرده است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا در این باره می‌گوید: در بحث سرقت از بانک، دو طرف وظایفی برعهده دارند و ما یک انتظاراتی را از بانک‌ها داریم و آن این است که می‌بایست تجهیزات و امکانات خود را به روز کرده و ظرفیت‌هایشان را در این خصوص بالا ببرند.

مقیمی ادامه داد: بانک‌ها حتما باید دوربین‌هایشان را به روز کرده و از تکنولوژی‌های روز برای تامین ایمنی خود استفاده کنند در این شرایط قطعا آمار سرقت از بانک کاهش می‌یابد.

به گفته رئیس پلیس آگاهی کشور در بحث مبارزه با سرقت هرچه به روزرسانی افزایش یابد، مبارزه نیز وضعیت و نتایج مطلوب‌تری خواهد داشت.

در حال حاضر تحقیقات برای دستگیری دزدان مسلح ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
۰
۰
سرقت از بانك صادرات / تصویر بانك ملت؟!!!!!

نیازمندی ها