به تازگی اطلاعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه کمپانی چینی شیائومی در حال آماده سازی گوشی هوشمندی با پردازنده اسنپ دراگون ۸۰۸ است که به زودی رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۹۲۲۸
گوشی جدید شیائومی با پردازنده اسنپ دراگون 808

به گزارش جام جم کلیک: اخیرا شرکت شیائومی فبلت Mi Note Pro را با پردازنده ۸۱۰ کوالکام و ۴ گیگابایت رم در چین عرضه کرد و در نظر دارد تا گوشی جدیدی را روانه بازار چین و سایر کشورها کند که گفته می‌شود مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ خواهد بود.

پن جیتانگ یکی از کارشناسان و تحلیلگران چینی در شبکه‌ی اجتماعی Weibo اعلام کرد که گوشی جدید همانند گوشی Mi 4i که اخیرا در هند عرضه شده، خواهد بود. گوشی Mi 4i در رنگ‌های متنوعی عرضه شده که نسخه‌ی بین‌المللی پرچمدار شیائومی یعنی Mi 4 است. شایعات از این قرار است که گوشی جدید شیائومی نیز همانند Mi 4i، دارای قیمتی حدود ۲۰۹ دلار یا ۲۴۲ دلار خواهد بود؛ اما هنوز در مورد طراحی آن صبحتی به میان نیامده و مشخص نیست که آیا طراحی این گوشی همانند Mi 4i خواهد بود یا خیر.

گوشی Mi 4i با نام نسخه‌ی بین‌المللی شناخته می‌شود اما عرضه‌ی آن به کشورهای معدودی محدود شده است. به عبارت دیگر این گوشی به بازار آمریکا و اروپا راه نخواهد یافت و در عوض ابتدا وارد بازار کشور هند و سپس در دیگر بازارهای آسیایی به فروش می‌رسد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ دراگون ۶۱۵ با فرکانس ۱.۷ گیگا هرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 405، دو گیگا بایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. این مدل از کارت حافظه‌ی جانبی پشتیبانی نمی‌کند و دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. از دیگر مشخصات آن می‌توان به باتری ۳۱۲۰ میلی آمپری و اندروید ۵.۰ آبنبات چوبی اشاره کرد.

در حال حاضر جزئیات دقیقی از گوشی جدید شیائومی منتشر نشده اما از آنجا که استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ در آن پیش بینی می‌شود، نشان می‌دهد که این گوشی در مقایسه با Mi 4i از قدرت بالاتری برخوردار خواهد بود. پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ در گوشی جی ۴ ال‌جی نیز بکار برده شده است.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها