شرکت شیائومی با برگزاری یک فستیوال ویژه موفق شد تا در بازه زمانی کمتر از 12 ساعت، رقم نجومی 335 میلیون دلار از محصولات خود را به‌فروش برساند.
کد خبر: ۷۸۶۰۹۱
فروش 335 میلیون دلاری شیائومی در 12 ساعت

جام جم کلیک: شرکت چینی شیائومی که به‌تازگی در کشور ما نیز برای خود نامی دست‌ و پا کرده است را باید یک پدیده روبه‌رشد دانست زیرا این شرکت به‌صورت ماه‌به‌ماه درحال افزایش فروش محصولات خود است. در گزارش‌های منتشر شده در پایان سال 2014 میلادی، شیائومی با فروش 61 میلیون دستگاه تلفن همراه هوشمند و سود 12 میلیارد دلاری خود به رده سوم موفق‌ترین تولیدکنندگان تلفن‌های همراه هوشمند رسید و ظاهرا این روند در سال جاری در حال بهبود یافتن نیز هست.

در فستیوال یک روزه و ویژه‌ای که با نام Mi فستیوال و توسط شرکت شیائومی برگزار شد، این شرکت موفق شد تا به فروشی بسیار عجیب دست یابد. در طول 12 ساعت برگزاری این فستیوال، شیائومی موفق شد تا رقم 335 میلیون دلار از محصولات خود را به فروش برساند که این رقم برای بسیاری از شرکت‌های تولید کننده تلفن‌ همراه هوشمند به‌عنوان یک هدف رویایی محسوب می‌شود.

البته کل این فروش مربوط به تلفن‌های همراه هوشمند نبوده است و از این میان دو میلیون دستگاه تلفن همراه هوشمند، 38 هزار تلویزیون، 200هزار مچ‌بند سلامتی و 247 هزار power strip به‌ فروش رسیدند که در مجموع این رقم نجومی را برای این شرکت چینی به‌همراه آوردند.

شایان ذکر است که شیائومی در سال گذشته میلادی بیشترین میزان فروش را در بازار محلی خود یعنی کشور چین داشته است ولی در سال جاری با اتخاذ تاکتیک‌های ویژه‌ای سعی در جذب مخاطبین بین‌المللی داشته است و در این راه نسبتا موفق بوده و عرضه محصولاتی مانند mi4 برای این شرکت مشتریان بین‌المللی فراوانی را به همراه داشته است.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها