اخبار داغ دنیای بازی

Titanfall2 به 2015 نمی‌رسد

خبری که بتازگی از سوی EA Games منتشر شده، چندان برای هواداران این بازی خوش ساخت دلچسب نیست. طبق گفته سازندگان، قسمت دوم این بازی تا پیش از بهار 2016 به بازار نخواهد آمد. البته هواداران این بازی ناراحت نباشند، زیرا پرش دوبل و دویدن روی دیوار پس از انتشار Titanfall به تقلید همه منجر شده و پاییز امسال می‌توانید با خرید نسخه بعدی Call of Duty جبران کنید.
کد خبر: ۷۹۸۸۱۸
Titanfall2 به 2015 نمی‌رسد

تاریخ انتشار Mirror’s Edge2

به گفته مسئولان شرکت EA Games دومین قسمت از بازی محبوب Mirror’s Edge بین اول ژانویه تا 31 مارس 2016 به بازار خواهد آمد. با این که این تاریخ چندان دقیق نیست، حداقل از این نظر که برای اولین بار این بازی تائید رسمی شده و تاریخ نسبی زمان انتشارش هم وعده داده شده، برای مخاطبان بسیار خوشایند است.

بازی FIFA16 در 3 ماهه تابستان، Need for Speed و Star Wars: Battlefront در پاییز و نسخه بعدی سری بازی‌های Plants vs. Zombies هم زمستان به بازار خواهد آمد.

بسته الحاقی «عصر اژدها»

بازیDragon Age: Inquisition یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های عرضه شده در سال گذشته بود که با وجود ارائه تجربه‌ای عالی از حالت داستانی و تک‌نفره، در بخش چندنفره خوش ندرخشید. حال چند ماه پس از عرضه این بازی، Bioware تصمیم گرفته بسته‌ای الحاقی برای این بازی منتشر کند که نبرد با اژدهایان را در حالت چندنفره میسر می‌کند. البته این تجربه جدید شرایط خاصی دارد و پس از یک مقدار پیشروی بخصوص در بازی ممکن می‌شود.

همین مساله باعث نقد منتقدان شده که آیا واقعا سازندگان عادت کرده‌اند بازی‌های نیم‌پز و ناقص را به هوای پول درآوردن بیشتر به بازار تزریق کرده و ارائه بسته‌های الحاقی و پچ‌ها را دستمایه تبلیغات مجدد کنند یا واقعا حواسشان نیست که بازی‌ها را این طور منتشر می‌کنند؟ باید منتظر ماند و تاثیر این بسته الحاقی را در بازی دید.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها