منابع خبری از ادعای تغییر موضع صهیونیست‌ها نسبت به توافق هسته‌ای ایران خبر دادند. سران این رژیم در قبال تغییر موضع خود درخواست دریافت مزایای گسترده از جمله کمک مالی و سلاح پیشرفته از آمریکا کرده اند.
کد خبر: ۷۹۸۳۱۵
تغییر موضع رژیم صهیونیستی در باره توافق هسته‌ای

به گزارش روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، ارزیابی‎های اخیر منابعی در وزارت امور خارجه اسرائیل، جامعه اطلاعاتی و کمیته روابط عمومی آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد کنگره آمریکا قادر نیست مانع توافق هسته‌ای با ایران شود و به این ترتیب تل‌آویو باید موضع خود را در این زمینه تغییر دهد.

در این گزارش این‌گونه ادعا شده است: «برخی مقامات رژیم صهیونیستی اکنون متوجه شده‌اند به جای ادامه دادن به مبارزه‌ای نافرجام باید مسیر دیگری را در پیش گرفت مسیری که تضمین کننده منافع تل‎آویو باشد این به معنای دریافت غرامت از آمریکا به صورت سلاح‌های گران‎قیمت یا کمک‌های دیگر است.»

این منبع خبری در ادعایی اعلام کرد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، با دو راه حل روبه‌رو است: ادامه مقابله با این توافق یا پذیرش توافق به ازای درخواست دریافت مزایای گسترده‌ای از جانب آمریکا.

یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با یدیعوت آحارونوت مدعی شد: «کاخ سفید برای آرام کردن اسرائیلی‌ها در این برهه حاضر به پرداخت هزینه‌ای سنگین است. ما شگفت زده شده‌ایم که اسرائیلی‌ها تاکنون چنین درخواستی را مطرح نکرده‌اند.»(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها