ماجرای ربودن پسر پزشک سابق پرسپولیس، پس از گذشت 10 ساعت با کشته شدن یکی از گروگانگیران پایان یافت.
کد خبر: ۷۹۷۵۴۹

به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 7 و 45 دقیقه صبح دیروز پسر پزشک سابق باشگاه پرسپولیس خانه‌شان را در نیاوران تهران ترک کرد. او هنوز به سر کوچه نرسیده بود که سه مرد سد راه او شده و پسر 13 ساله را با تهدید سوار خودرو کرده و ربودند.آدم‌ربایان سپس در تماس با خانواده گروگان خود، برای آزادی او درخواست صدهزار دلار کردند. آنها تهدید کردند اگر پای پلیس به ماجرا کشیده شود، گروگان را خواهند کشت.

پس از اطلاع ماجرا به پلیس، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به سرپرستی سرهنگ عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه آغاز کردند. ماموران با ردیابی‌های پلیسی سرانجام مخفیگاه آدم‌ربایان را در شرق تهران شناسایی کردند.

ساعت 17 و 45 دقیقه دیروز ماموران پلیس وارد عمل شده و مخفیگاه متهمان را به محاصره درآوردند. آدم‌ربایان که متوجه حضور ماموران شده بودند، اقدام به تیراندازی کردند که در جریان درگیری مسلحانه با پلیس سرکرده باند کشته شد و دو همدست او دستگیر شدند.

با آزادی پسر جوان، او در کمتر از 12 ساعت به خانه بازگشت و متهمان برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره به جام‌جم گفت: پلیس تهران در سال 94 تمام پرونده‌های آدم‌ربایی را در کمترین زمان کشف کرد و مجرمان بدانند، پلیس به آنها اجازه نمی‌دهد با این اقدامات فضای شهر را ناامن کنند.

سرهنگ محمدیان تاکید کرد: در عملیات رهاسازی گروگان تلاش کردیم که جان قربانی به خطر نیفتد و پس از تیراندازی یکی از گروگانگیران مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.دکتر سودی، پزشک سابق پرسپولیس نیز در این باره گفت: پس از ربوده شدن پسرم با پلیس تماس گرفتم و آنها پیگیر این ماجرا بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها