مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

بایرن در جستجوی معجزه مقابل بارسلونا

جام جم ورزشی: بایرن مونیخ و بارسلونا فردا شب در آلیانس آره نای مونیخ دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می کنند.
کد خبر: ۷۹۶۸۶۶
بایرن در جستجوی معجزه مقابل بارسلونا

به گزارش جام جم ورزشی ، دیدار رفت دو تیم در نیوکمپ بارسلونا با برتری مقتدرانه و سه بر صفر شاگردان لوئیس انریکه به پایان رسید تا پپ گواردیولا و بایرن مونیخ با یک شکست بسیار تلخ به خانه برگردند، شکستی که شانس آنها را برای رسیدن به فینال بسیار کم کرد. بایرنی ها برای صعود به فینال و شکست بارسلونا به چیزی شبیه معجزه نیاز دارند.

باواریایی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دور رفت و در خانه پورتو با نتیجه 3 بر یک تن به شکست دادند اما در بازی برگشت نایب قهرمان فصل گذشته پرتغال را با نتیجه 6 بر یک شکست دادند و در حالی که بسیاری در صعود این تیم به مرحله بعد تردید داشتند، مقتدرانه در جمع چهار تیم پایانی قرار گرفتند. با توجه به این نتیجه حالا هواداران خوشبین بایرن مونیخ بسیار امیدوارند که شاگردان پپ دوباره برخیزند و کاری سخت و بسیار دشوار انجام بدهند.

گواردیولا در شرایطی خود را برای پذیرایی از تیم قدیمی‌اش آماده می‌کند که چهار بازی متوالی تن به شکست داده از جمله باخت خانگی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان برابر بورسیا دورتموند که شانس دوگانه قهرمانی در رقابت‌های داخلی را از باواریایی‌ها گرفت. بایرن این هفته برای دومین بار متوالی هم در بوندس‌لیگا تن به شکست داد و این بار در خانه برابر آگزبورگ یک بر صفر باخت.

در سمت مقابل بارسلونا با شرایطی ایده‌آل می‌خواهد کار نیمه‌ تمام انتقام‌گیری‌ از بایرن مونیخ را تمام و شکست 7 بر صفر (در مجموع دو بازی رفت و برگشت) که دو فصل پیش در همین مرحله از رقابت‌ها برابر مونیخی‌ها متحمل شد را جبران کند.

برخلاف بارسلونا که هیچ مصدوم یا محرومی برای بازی فرداشب ندارد، پپ گواردیولا همچون بازی رفت باید راهی برای پر کردن جای خالی ستارگانی مانند فرانک ریبری و آرین روبن پیدا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها