مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: پرداخت قسط دوم حج تمتع از هفتم اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۷۹۶۱۶۱
فردا آخرین مهلت پرداخت قسط دوم حج

حسن سرخوش افزود: زائران در این زمینه همکاری خوبی داشته اند که امیدواریم مابقی زایران نیز در زمان مقرر شده نسبت به پرداخت قسط دوم سفر خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بخش عمده ظرفیت کاروان های حج تمتع امسال تکمیل شده و برنامه آموزشی نیز بزودی آغاز خواهد شد، از وجود ظرفیت خالی در کاروان های حج تمتع سه استان تهران، کرمانشاه و گیلان خبر داد و افزود: دارندگان فیش های ثبت نامی دارای اولویت می توانند در این ظرفیت ها ثبت نام کنند.

مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: کاروان های حج سه استان تهران، کرمانشاه و گیلان دارای ظرفیت خالی محدودی است که براساس آن زائران دارای اسناد ثبت نامی تا بیستم فرودین سال ۱۳۸۵ می توانند برای اعزام به تمتع در این کاروان ها ثبت نام کنند.

سرخوش افزود: بیشترین هزینه این سفر ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و کمترین آن هشت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده است اما اکنون فیش های حج تمتع در بازار آزاد با مبلغی در حدود ۲۰ میلیون تومان مبادله می شود.

طبق اعلام رییس سازمان حج و زیارت، هزینه سفر حج تمتع امسال نسبت به سال گذشته پنج درصد کاهش داشت.

براساس اعلام سازمان حج و زیارت، عملیات اعزام ۶۴ هزار زائر ایرانی حج تمتع امسال از اول شهریور ماه آغاز خواهد شد.

سال گذشته نیز همین تعداد ایرانی عازم حج تمتع شدند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها