2 مامور زن و مرد کلانتری توانستند خواهر و برادر مواد فروش منطقه مشیریه تهران را بدون هیچگونه درگیری در منزلشان دستگیر کنند.
کد خبر: ۷۹۵۱۸۵
خواهر و برادر مواد فروش دستگیر شدند + عکس

با توجه به گزارشات از سوی شهروندان مبنی بر اینکه در مشیریه خیابان «سازمان آب» عده‌ای اقدام به فروش مواد مخدر می نمایند، پرونده ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تخصصی کلانتری مشیریه قرار گرفت.

در ادامه با تحقیقات صورت گرفته و اطمینان از صحت موضوع، مراتب به مقام قضایی منعکس شد و دستور بازداشت متهمان از سوی بازپرس دادسرای ناحیه 14 شهر تهران صادر گردید.

با توجه به تحقیقات جامع صورت گرفته از محل مشخص شد متهمان منزل خود را به قصد فروش به بنگاه محل سپرده اند که به این بهانه یکی از کارکنان پلیس زن به همراه یکی دیگر از کارمندان مرد تحت عنوان اینکه زن و شوهر جوانی که در پی خرید خانه هستند به عنوان خریدار به مشاور املاک مراجعه کردند.

ماموران روز گذشته با هماهنگی مرکز پیام کلانتری وارد خانه متهمان شده و در یک اقدام ضربتی ضمن دستگیری دو متهم به نام «رضا» و «صفورا» حدود 3 کیلوگرم تریاک در بسته بندی های متفاوت کشف و ضبط کردند.

سرگرد پیمان لطیفی، رئیس کلانتری 169مشیریه با اعلام این خبر، افزود: متهمان به همراه مواد مکشوفه به کلانتری منتقل شدند و طی هماهنگی با مقام قضایی جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان به پایگاه ششم پلیس مواد مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ارجاع شدند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها