پرسپولیس در حالی که دو خریدار دارد در انتظار یکشنبه سرنوشت‌ساز است تا مشخص شود شرکت بهنام پیشرو کیش این تیم را در اختیار می‌گیرد یا شرکت استیل‌آذین.
کد خبر: ۷۹۳۵۷۸
یکشنبه سرنوشت‌ساز در انتظار پرسپولیس

مزایده سوم پرسپولیس و استقلال در حالی روز چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد که بی‌شک حواشی خریداران باشگاه پرسپولیس به مراتب بیشتر از باشگاه استقلال بود. پرسپولیس 3 خریدار داشت اما استقلال تنها یک متقاضی برای خود دید که آن هم به دلیل واریز نکردن پول اولیه، رد و مزایده این باشگاه به آینده موکول شد.

در مزایده پرسپولیس، شرکت بهنام پیشرو که اسپانسر پرسپولیس در فصل جاری بود، مبلغ بیشتری نسبت به حسین هدایتی پیشنهاد داد اما مشکل این شرکت عدم پرداخت به موقع پول اولیه بود. مبلغ پیشنهادی شرکت بهنام پیشرو 298 میلیارد تومان و مبلغ شرکت استیل‌آذین 296 میلیارد تومان است.

طبق اعلام رئیس سازمان خصوصی سازی این شرکت قرار بود پول را از حساب خود در استانبول ترکیه واریز کند. کار ترانسفر پول این شرکت از روز جمعه هفته گذشته در ترکیه آغاز شد و قرار بود این پول روز دوشنبه به ایران برسد اما به دلیل مشکلاتی که در انتقال پول‌ها بوجود آمد، با وقفه به حساب سازمان خصوصی‌سازی واریز شد. این در حالی است که هدایتی سر موعد این پول را واریز کرد تا به نوعی شانس خود را برای برنده شدن در مزایده افزایش دهد.

نمایندگان شرکت بهنام پیشرو در تماس با پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی به مشکلات انتقال پول از استانبول ترکیه اشاره کرده و اینکه تحریم‌ باعث شد پول با وقفه واریز شود و مدارک مربوط به آن را هم دارند. پوری‌حسینی در پاسخ اعلام کرده که قانون در این زمینه روشن است و در نهایت کمیته 3 نفره در مورد آن تصمیم‌گیری خواهد کرد.

رئیس سازمان خصوصی سازی البته اعلام کرده که شرکت بهنام پیشرو کیش می‌تواند مستندات خود را تا روز یکشنبه هفته پیش‌رو که قرار است کمیته 3 نفره تصمیم‌گیری کند، ارائه دهد و ثابت کند که پول را پیش از ساعت 16:30 روز سه‌شنبه هفته گذشته پرداخت کرده است.

طبق آیین‌نامه سازمان خصوصی‌سازی، سپرده باید قبل از آغاز مزایده واریز شده باشد تا متقاضی بتواند در مزایده شرکت کند و این بدین معنا است که هدایتی تنها گزینه برای خرید پرسپولیس محسوب می‌شود. با این وجود، ممکن است کمیته 3 نفره سازمان خصوصی‌سازی تا روز یک‌شنبه به این نتیجه برسد که شرکت بهنام پیشرو تنها مشکل انتقال پول از خارج از کشور را داشته و با توجه به مبلغ پیشنهادی بالا، برنده مزایده اعلام شود.

باید دید در نهایت سازمان خصوصی‌سازی چه تصمیمی خواهد گرفت، تصمیمی که سرنوشت باشگاه پرطرفدار پرسپولیس را رقم می‌زند.( تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها