به گواه بسیاری از متخصصان و کاربران، گلکسی S6 را باید به عنوان بهترین گوشی طراحی شده از سوی سامسونگ در چند سال اخیر انتخاب کرد، هرچند این گوشی‌هوشمند از قابلیت‌هایی نظیر ضد آب بودن محروم است. حال تصاویری منتسب به گلکسی S6 اکیتو فاش شده که قطعا چنین قابلیت‌هایی را همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۷۹۷۷۴۳
تصاویر منتسب به گلکسی S6 اکتیو فاش شد

به گزارش جام جم کلیک: با وجود اینکه گلکسی S6 توانسته نظر بسیاری از کارشناسان و کاربران را جلب کند، اما نبود قابلیت‌هایی نظیر ضدآب بودن همچون نسل پیشین این گوشی‌هوشمند، عرضه‌ی نسخه‌ای که چنین ویژگی‌هایی را به‌همراه داشته باشد، الزامی کرده است. تصاویر فاش شده که منتسب به گلکسی S6 اکتیو است، نشان از این دارد که سامسونگ بیکار ننشسته و درصدد جلب رضایت کاربرانی است که در پی خرید یک گوشی جان سخت هستند.

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، عنوان گلکسی S6 اکیتو در پشت گوشی نقش بسته است. همچنان می‌توان سنسور ضربان سنج را در پشت گوشی و در کنار دوربین مشاهده کرد. از جمله‌ی تغییرات روی داده در این گوشی‌هوشمند می‌توان به انتقال بلندگوها از لبه‌ی پایین به پشت گوشی اشاره کرد.

همچون نسل پیشین، این گوشی جان سخت از وجود سنسور اثر انگشت محروم است. براساس اطلاعات ارائه شده این گوشی‌هوشمند با کد SM-G890A‌ روانه‌ی بازار خواهد شد. از جمله‌ی قابلیت‌های فنی این گوشی‌هوشمند می‌توان به باتری 3500 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که در مقایسه با باتری 2600 میلی آمپر ساعتی SM-G920 بسیار بزرگ‌تر است.

همچنین باید به بهره‌گیری از تراشه‌ی 14 نانومتری اکسینوس 7420، صفحه‌ی نمایش 5.1 اینچی با رزولوشن QHD، دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها