اخبار داغ دنیای بازی

معرفی قسمت جدید «کیش آدمکش»

نسخه بعدی از سری اصلی بازی Assassin’s Creed به‌صورت رسمی معرفی شد. این قسمت از بازی که سندیکا نام دارد، در لندن ویکتورین رخ می‌دهد و دو شخصیت اصلی به نام‌های جیکاب و اِوی فرای دارد. قرار است بازیکنان در نقش هر دوی این شخصیت‌ها حاضر شده و با جذب نیروهای بیشتر، مقامات تمپلار را سرنگون کنند.
کد خبر: ۸۰۲۰۵۵
معرفی قسمت جدید «کیش آدمکش»

آنچنان که از دموهای منتشر شده برمی‌آید، شخصیت جدید با لهجه کاکنی (از لهجه‌های غلیظ انگلیسی) صحبت می‌کند و از نظر اخلاقی کمابیش یادآور شخصیت اتزیو آدیتوره است. این قسمت از سری کیش آدمکش در مهر برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر شده و نسخه PC آن هم در پاییز به بازار خواهد آمد.

آخرین بسته الحاقی «شرارت درون»

بسته الحاقی بعدی بازی شرارت درون (Evil Within) با دوربین اول شخص و از زاویه دید مردی با جعبه‌ای روی سرش روایت می‌شود. مردی کریه منظر که حافظ (منظور از حافظ به معنای نگهدار است) نام دارد. جزئیات خاصی از این بسته منتشر نشده است. سازندگان به همین بسنده کرده‌اند که قرار است بازیکن در نقش حافظ با تعدادی از مطرح‌ترین شخصیت‌های منفی این بازی درگیر شود. به احتمال زیاد تا زمان انتشار این خبر، بسته الحاقی نیز عرضه خواهد شد.

«دیویژن» به 2016 موکول شد

سال گذشته یوبی‌سافت اعلام کرد انتشار بازی دیویژن (Division) یک سال به تأخیر افتاده و 2015 منتشر خواهد شد. حال در سالگرد آن خبر ناخوشایند، یوبی‌سافت سنگی دیگر بر سر هوادارانش رها کرد و عرضه این بازی را یک سال دیگر عقب انداخت.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی این شرکت، این بازی در 3 ماهه اول سال 2016 میلادی به بازار عرضه خواهد شد. مدیرعامل یوبی‌سافت، ایوه گیلِمو در مصاحبه با IGN از ناراحتی خود مبنی بر اتخاذ این تصمیم گفته و آن را یک انتخاب مشکل توصیف کرده است. با توجه به تاخیر جدید در انتشار دیویژن، بعید نیست در نمایشگاه E3 امسال شاهد حضور گسترده این بازی باشیم.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها