فناوری دیجیتال

روبات خوش نویس

نوشتن نامه بر روی کاغذ به خودی خود امری زمان گیر است که تقریبا این روزها کمتر کسی‌ به سراغ این راه ارتباطی‌ یعنی‌ نامه نوشتن می رود. عوامل زیادی می تواند شما را از نامه نوشتن باز دارد،
کد خبر: ۷۸۸۷۵۶
روبات خوش نویس

جام جم کلیک: مثلاً یکی‌ از همین عوامل می‌تواند دست خط بد شما و یا احتمالات خط خوردگی در حین نوشتن نامه باشد که تصحیح و از سر نوشتن آن انگیزه بالایی می‌خواهد، از طرف دیگر پیدایش سیستم‌های ارتباطی‌ مثل پیامک، نامه الکترونیکی‌ و غیره مزید بر علت بوده تا نوشتن نامه بر روی کاغذ کمرنگ و کمرنگ تر شود.

اخیراً شرکتی به اسم BOND دستگاهی را طراحی کرده تا شکل ارتباط را به گذشته برگرداند، البته ساخت این دستگاه با بهره‌گیری از ابزار ساخته شده در زمینه تکنولوژی و هوشمند‌سازی ابزار ارتباطی‌، انجام می‌گیرد. این دستگاه قادر است تا دقیقا با دست خط شما نامه و کارت پستال را بنویسد و حتی جای شما امضا بکند تا همچنان اثربخشی یک نامه پابرجا بماند. برای کار با این دستگاه می‌بایست یک نمونه از دست خود را به این دستگاه بدهید که این امر با اسکن کردن و ارسال آن توسط برنامه مربوطه در تلفن هوشمندتان میسر می‌گردد. ساخت این گجت هنوز در دست اجرا است و به گفته طراحان قدم بعدی تولید انبوه این دستگاه است تا همه افراد یکی‌ از آنها‌ را در خانه خود داشته باشند تا مجدداً ارسال نامه مثل گذشته رواج پیدا کند.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها