این محصول برای دوست‌داران بازی‌های کامپیوتری ساخته شده است

یک لپ‌تاپ رویایی برای بازی‌خورها

شرکت اچ‌پی با ساخت یک مدل جدید از سری لپ‌تاپ‌های گیمینگ آمن (Omen) موفق شده است تا این سری را به بالاترین سطح ممکن از امکانات برساند.
کد خبر: ۷۸۸۱۳۶
یک لپ‌تاپ رویایی برای بازی‌خورها

جام جم کلیک: بیشتر کسانی که به بازی‌های کامپیوتری علاقه‌مند هستند، به‌ جای علاقه به لپ‌تاپ، به‌ سراغ کامپیوترهای دسکتاپی می‌روند زیرا انعطاف‌پذیری و قدرت بالاتری برای این محصولات متصور هستند ولی از چند سال پیش، شرکت‌‌های مختلفی در تلاش بوده‌اند تا این ساختار را تغییر بدهند و در این میان شرکت اچ‌پی با ساختن محصولات سری آمن (Omen) در این راه بسیار موفق بوده است.

این لپ‌تاپ‌ها با قدرت بالای خود در رده لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی‌های کامپیوتری و یا به عبارت دیگر لپ‌تاپ‌های گیمینگ رده‌بندی می‌شوند و آخرین نسخه از این سری نیز با امکانات خود می‌تواند هر فرد علاقه‌مند به کامپیوتر را به خود جلب کند. در حقیقت نسخه جدید عرضه شده توسط اچ‌پی، نسخه پیشرفته‌تر و به‌روز رسانی شده از نسخه اصلی این سری است که در سال گذشته میلادی به بازار عرضه شد ولی امکانات آن به مراتب بالاتر و بیشتر از مدل اصلی است.

این محصول که با نام آمن پرو شناخته می‌شود، به یک کارت گرافیکی فوق‌العاده نیرومند به نام Quadro K1100M که از محصولات شرکت انویدیا است مجهز شده. این کارت گرافیکی دارای 2 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع DDR5 است که موجب می‌شود تقریبا هر بازی سنگینی را بتوان به‌راحتی و با بالاترین کیفیت بر روی آن اجرا کرد.

علاوه بر این نیز یک پردازنده Core i7 از آخرین نسل این سری به‌همراه 16 گیگابایت رم SD با باس 1600، حافظه داخلی 256 یا 500 گیگابایتی از نوع SSD، نمایشگر 15.6 اینچی Full HD با قابلیت‌های لمسی و همچنین ویندوز 7 نسخه Professional بر روی آمن پرو قرار دارند. قیمت این محصول در بازار جهانی برابر با 2200 دلار است.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها