حق با شماست

بازنشستگان از وعده خسته شده‌اند

چرخ زندگی بازنشستگان نمی‌چرخد / تعدادی از بازنشستگان از این گله کرده‌اند که قرار بود حقوق بازنشستگان و کسانی که حداقل حقوق را می‌گیرند، 17درصد افزایش یابد، اما این وعده به فراموشی سپرده شده و افزون براین بهتر است آموزش و پرورش اضافه حقوق بازنشستگان فرهنگی را نیز همانند شاغلان مصوب کند.
کد خبر: ۷۸۷۶۵۸

لزوم توجه به جانبازان زیر 25 درصد / آقای خسروی از گالیکش گفته بهتر است مسئولان بنیاد جانبازان راهکاری بیندیشند تا جانبازان زیر 25درصد نیز از خدمات بنیاد جانبازان استفاده کنند.

بازار فرش دستباف نظارت می‌خواهد / شهروند دیگری از تهران گفته با توجه به این‌که در تاریخ نوزدهم فروردین خبر ثبت جهانی شدن فرش همدان در صفحه 15 روزنامه جام‌جم منتشر شد، مسئولان این استان توجه بیشتری به بازار فرش کنند، زیرا مدتی قبل به یکی از تولیدکنندگان فرش در استان سفارش بافت فرش دادم، اما این شخص بعد از گرفتن پول دیگر پاسخگو نیست.

آسفالت‌های بی‌کیفیت‌/‌ بی‌کیفیت بودن آسفالت خیلی از محله‌ها، دیگر مشکلی عمومی شده است. بهروزی از بروجن گفته از مسئولان شهری بروجن می‌خواهیم نسبت به آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های شهر اقدامات لازم را انجام دهند.

ساخت و ساز غیرمجاز‌/‌ نیری از تهران هم گفته اکنون که طرح مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز مطرح شده، خوب است جلوی ساخت و سازهای زیادی که در تپه‌های سرخه‌حصار در حال انجام است، نیز از سوی مسئولان امر گرفته شود.

اختلال در اینترنت‌/ جمعی از شهروندان از ارومیه هم عنوان کرده‌اند که بیش از یک ماه است که اینترنت شرکت مخابرات در ارومیه با اختلالات شدیدی همراه است. آنها از مسئولان درخواست دارند، به این موضوع رسیدگی شود.

محرومیت در روستاها/ یک شهروند از اردل عنوان کرده که از مسئولان خواسته می‌شود به وضع روستاهای اطراف شهر اردل استان چهارمحال و بختیاری رسیدگی کنند و به وضعیت برق، آب، جاده و بهداشت مدارس این روستاها (زرده لیمه، سرتنگ، دماب و جمف کوه‌شیر) توجه شود.

روی خط 162

اهدای عضو‌/‌ یک شهروند هم گفته مدت سه سال است که برای اهدای عضو ثبت‌نام کرده‌ام، ولی هنوز کارتی برایم صادر نشده است؛ البته ثبت‌نام اهدای عضو، هم‌اکنون به صورت الکترونیک است و پس از ثبت‌نام می‌شود بلافاصله از فرم ثبت‌نام، نسخه چاپی تهیه کرد.

حقوق ناکافی‌/‌ یک شهروند گفته چرا حقوق مددجویان کمیته امداد افزایش خیلی ناچیز داشته، به همین دلیل از مسئولان کمیته امداد درخواست می‌شود برای افزایش حقوق این قشر نیازمند فکری بکنند.

کمک‌هزینه ازدواج؛ پر‌/‌ یک شهروند از بهبهان هم عنوان کرده که چند سال است که اداره آموزش و پرورش بهبهان کمک‌هزینه ازدواج فرهنگیان را پرداخت نکرده است. او پرسیده مسئولان استان و شهرستان چه پاسخی در این‌باره دارند؟

مشکلات کانال روباز برای شهروندان دهلرانی / تعدادی از اهالی دهلران در تماس با روزنامه گله کرده‌اند که کانال رو بازی که در محله ریاست جمهوری این شهر قرار دارد سبب ایجاد مشکلات زیادی برای ساکنان این منطقه شده آنها از مسئولان خواسته‌اند به این مشکل رسیدگی کنند.

حقوق سرباز معلم‌ها پرداخت شود / شهروند دیگری از خراسان رضوی پرسیده چرا مسئولان آموزش و پرورش حقوق سرباز معلم‌ها را پرداخت نمی‌کنند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها