شب گذشته «آقای گزارشگر» سال ۹۴ نیز معرفی شد و فرشاد محمدی‌مرام جایزه‌اش را از مدیر شبکه سه دریافت کرد.
کد خبر: ۷۸۶۵۷۰
«آقای گزارشگر» سال انتخاب شد/ عکس
شب گذشته جمعه ۲۱ فروردین آخرین قسمت از سری دوم مسابقه «آقای گزارشگر» روی آنتن رفت و پس از یک رقابت تنگاتنگ سرانجام نفرات برگزیده و البته آقای گزارشگر امسال معرفی شد.

به این ترتیب امیر حاج‌رضایی، عادل فردوسی‌پور و حمیدرضا صدر به عنوان داوران بخش فینال مسابقه در استودیو حاضر شدند و سه شرکت کننده‌ای که به این مرحله رسیده بودند، پس از پشت سر گذاشتن بخش‌های مختلف رقابت به این ترتیب به کار خود پایان دادند؛ نفر اول فرشاد محمدی مرام با ۶۱ امتیاز، نفر دوم رضا محمدعلی با ۵۹ امتیاز و نفر سوم شهاب وهابی با ۵۸ امتیاز شدند.

شهاب وهابی که کارمند بانک بود و برای دومین بار در مسابقه شرکت می‌کرد، از حضور در این برنامه خشنود بود و رسیدن به مرحله نیمه نهایی را هدف خود معرفی و البته اعلام کرد رسیدن به فینال برایش رویا بوده است.

رضا محمدعلی نیز که گویا با هدف نفر اول شدن در مسابقه شرکت کرده بود، قدری از به دست نیاوردن این عنوان آن هم تنها با دو اختلاف امتیاز ناراحت بود و به این نکته اشاره می‌کرد که بالاخره مسابقه برد و باخت دارد.

آقای گزارشگر فرشاد محمدی مرام

فرشاد محمدی مرام نیز که به عنوان «آقای گزارشگر» شناخته شد و پیش از اعلام امتیازها استرس زیادی داشت، در سخنانی گفت: به همه شرکت‌کننده‌های دیگر به خاطر اطلاعات، سبک گزارش و شخصیت بزرگشان احترام می‌گذارم و می‌دانم همه آنها می‌توانستند جای من باشند.

http://media.mehrnews.com/d/2015/04/11/4/1635875.jpg

در پایان آخرین قسمت از سری دوم «آقای گزارشگر» جوایزی از طرف شبکه سه سیما به برندگان تعلق گرفت و سه برگزیده نهایی جایزه خود را از دست غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما دریافت کردند.

پیمان احمدی برنده سال گذشته این مسابقه بود که البته پیش از شرکت در این مسابقه سابقه گزارشگری در رادیو ورزش و رادیو ایران را در کارنامه داشت و همچنان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها