فناوری دیجیتال

قاب مجهز به نمایشگر

این قاب، باتری و حافظه داخلی دستگاه را افزایش می‌دهد

بهترین قاب برای آیفون 6 و آیپد مینی

شرکت مورف با محصولات خود همواره توانسته‌ است تا هواداران اپل را راضی نگاه دارد و آخرین محصولات این شرکت که Spacestation نام دارند می‌توانند باتری و حافظه داخلی آیفون 6، آِفون 6 پلاس و آیپد مینی را افزایش دهند.
کد خبر: ۷۸۶۲۰۰
بهترین قاب برای آیفون 6 و آیپد مینی

جام جم کلیک: یکی از مشکلات همیشگی محصولاتی که اپل ارائه می‌کند را باید حافظه اطلاعاتی محدود آن‌ها دانست، درست است که اپل حافظه‌های آنلاین و ابری را به کاربران خود ارائه می‌کند و یا در مدل‌های جدید خود از دستگاه‌های مجهز به حافظه 128 گیگابایتی نیز رونمایی کرده است ولی بازهم بسیاری از مشتریان با عدم امکان افزایش حافظه محصولاتی مانند آیپد و آیفون مشکل دارند.

البته در بازار امروزی قاب‌هایی برای افزایش حافظه تلفن‌های همراه ساخته شده‌‌اند که می‌توانند این مشکل را مرتفع سازند ولی به واسطه این قاب‌ها، مشکل دیگر که مصرف باتری است و با قاب‌های مجهز به باتری و یا اصطلاحا قاب- باتری حل می‌شود قابل حل نخواهد بود.

شرکت مورف یکی از شرکت‌های خوش نام در زمینه ساخت لوازم جانبی برای محصولات اپل به حساب می‌آید و سال گذشته محصولی را روانه بازار ساخت که هر دو مورد یادشده را برای آیفون 5 حل می‌کرد. امسال نیز مدل جدید این محصول با نام Spacestation به بازار عرضه شده است که یک قاب ویژه با قابلیت افزایش حافظه داخلی و همچنین باتری دستگاه است.

این قاب برای آیپد مینی، آیفون 6 و آیفون 6 پلاس عرضه شده است و بر اساس میزان حافظه موجود در آن، قیمت‌های مختلفی بر روی نمونه‌های مختلف این قاب قرار داده شده است. البته مدل پایه و 32 گیگابایتی Spacestation برای آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، 150 دلار قیمت دارد و برای مدل‌های 64 و 128 گیگابایتی آن نیز باید رقم‌های 200 و 300 دلار را پرداخت کرد. مدل‌های مربوط به آیپد مینی نیز از قیمت 200 دلار آغاز شده و تا قیمت 400 دلار ادامه خواهند داشت.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
آی‌تی آفرین
Germany
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
۰
۰
عالی بود تشكر

نیازمندی ها