فناوری دیجیتال

قاب مجهز به نمایشگر

فناوری دیجیتال

ایمن‌ترین محافظ برای گوشی های آیفون

اخیراً یک شرکت ژاپنی به اسمNitto ، قاب مخصوصی مختص مدل های گوشی آیفون ۶ و ۶ پلاس ساخته است که از جنس خاصی‌ ساخته شده است و به گفته وی در زمان بروز هرگونه آسیب، کمترین خسارت به گوشی شما وارد می‌شود.
کد خبر: ۷۶۸۱۲۱
ایمن‌ترین محافظ برای گوشی های آیفون

جام جم کلیک: ز مانی‌ که وسیله الکترونیکی‌ جدیدی مثل تلفن همراه خریداری می‌کنید، به شدت به آن توجه می کنید و از خرید هیچ‌گونه قاب و یا وسایل محافظ کم نمی گذارید. حال اگر گوشی شما آی‌فون باشد، این توجه چند برابر خواهد شد و بدون شک این امر ناشی از هزینه بالای خرید و تهیه از این برند است.

افراد زیادی هزینه‌های هنگفتی را به‌طور سالیانه و یا ماهیانه برای تغییر قاب گوشی آیفون و یا محافظ آن صرف می کنند و به محض اینکه آسیبی به آن برسد آن‌را عوض می کنند. اخیراً یک شرکت ژاپنی به اسمNitto ، قاب مخصوصی مختص مدل های گوشی آیفون ۶ و ۶ پلاس ساخته است که از جنس خاصی‌ ساخته شده است و به گفته وی در زمان بروز هرگونه آسیب، کمترین خسارت به گوشی شما وارد می‌شود. این قاب که مدل نینجا است دارای طراحی نسبتاً متفاوت با سایر قاب‌های تولیدی موجود است و شکل وسیله رزمی نانچیکو را دارد. با قرار گرفتن گوشه‌ی آیفون در این قاب، صفحه دیگری به شکل کشو بر روی آن باز و بسته می‌شود که صفحه تلفن همراه را ایمن نگاه می‌دارد. در قسمت بالایی برای اتصال قاب جلو و پشت،‌ لولایی در نظر گرفته شده است که با باز شدن کامل دو قاب از یکدیگر ، می توان گوشی را به صورت ایستاده بر روی میز قرار داد.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها