ژست رسانه‌ای اپل با نارضایتی از صف‌های طولانی

اپل به‌دنبال کاهش صف‌های خرید حضوری آی‌واچ

شرکت اپل به دنبال این است که بتواند میزان حضور مردم در صف‌های طولانی خرید محصولات جدید این شرکت را کاهش دهد ولی بسیاری از کارشناسان این امر را تنها یک حربه تبلیغاتی می‌دانند.
کد خبر: ۷۸۵۶۲۲
اپل به‌دنبال کاهش صف‌های خرید حضوری آی‌واچ

جام جم کلیک: دیدن صف‌های فشرده و عجیب و غریب افراد برای خریداری کردن محصولات جدید اپل برای شخص بنده همواره به‌عنوان یک امر غیرقابل درک بوده است زیرا به‌راحتی می‌توان همین محصولات را از طریق بازارهای آنلاین خریداری کرد و نیازی به حضور فیزیکی در این صفوف به هم فشرده نیست ولی هواداران اپل برای خود دنیای خاصی دارند که توسط هواداران سایر شرکت‌ها قابل درک نیست.

اپل سعی داشته است تا هواداران محصولات خود را به خرید آنلاین به جای مراجعه حضوری برای خرید محصولات این شرکت دعوت کند ولی برخی از کارشناسان معتقدند که این اقدام اپل عملا تنها یک حربه تبلیغاتی است. برکسی پوشیده نیست که شرکت اپل دوست دارد تا مشتریان خود را در این وضعیت نگاه دارد و به جهانیان ثابت کند که چه اشتیاق عمومی بالایی برای محصولات این شرکت وجود خواهد داشت و نمونه بارز تائید برای این ادعا نیز صفوف عرضه آیفون 6 بوده است که بارها علیرغم وجود محصول در فروشگاه‌های اپل، توسط این شرکت ناامید شده و از محل رانده می‌شدند. ولی اپل تنها به یک دلیل این کار را انجام می‌داده است: این شرکت مطمئن بوده است که این افراد دوباره به این صف باز خواهند گشت.

اپل در بیانیه‌ای اعلام کرده است که از مشتریان خود درخواست می‌کند که از طریق بازارهای آنلاین برای خرید محصولاتی مانند ساعت هوشمند اپل و مک‌بوک 12 اینچی اقدام کنند. البته یکی از مشکلات عمده‌ای که حتی اپل قصد مبارزه با آن را دارد نیز ایجاد بازار سیاه فروش محصولات اپل آن‌هم در مقابل نمایندگی فروش این شرکت است که در هنگام وجود صف‌های طولانی خرید به چشم می‌خورد و باید دید که آیا این بار اپل موفق به مدیریت این ماجرا خواهد بود یا خیر.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها