ساعت اپل پس از اتمام پیش‌فروش توسط اپل، وارد بازار سیاه شده است

بازار سیاه برای ساعت هوشمند اپل

پس از اینکه اپل در مدت بسیار کوتاهی اعلام کرد که ساعت هوشمند این شرکت به صورت کامل به تعداد فروش برابر با تولید رسیده‌ است، فضا برای سودجویان بازشده و هم‌اکنون شاهد عرضه این ساعت در بازار سیاه و با قیمتی بسیار بالاتر از قیمت کارخانه هستیم.
کد خبر: ۷۸۷۳۶۹
بازار سیاه برای ساعت هوشمند اپل

جام جم کلیک: ساعت هوشمند اپل سرانجام و پس از سروصداهای فراوانی به‌صورت آنلاین به فروش رسید ولی شرکت اپل در کمال ناباوری و تنها پس از گذشت زمان بسیار کوتاهی از آغاز فروش این محصول اعلام کرد که تعداد موجود از این ساعت به فروش رسیده‌ است و دیگر مدلی از این ساعت هوشمند برای فروش وجود ندارد تا اینکه این کمپانی به تولید بیشتر دست بزند.

این امر شاید یک حرکت تبلیغاتی از سوی اپل باشد تا به واسطه آن اشتیاق بسیار بالاتری را برای مشتریان به وجود بیاورد ولی این امر موجب شده است تا راه برای افراد سودجو نیز باز شود. بازارهای آنلاین اینترنتی مانند ای‌بی (ebay) در طول چند ساعت گذشته با آگاهی‌های بسیار زیادی درباره فروش ساعت اپل پر شده‌اند که این آگهی‌ها با برچسب‌های قیمت بسیار بالاتری نسبت به محصول ارائه شده توسط اپل همراه هستند.

موضوع مهم اینجاست که همه می‌دانند که محصولات اپل به خودی خود از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند ولی این قیمت با توجه به ورود این ساعت به بازار آزاد، به محرله غیرقابل کنترلی رسیده است که تنها هواداران خاص اپل می‌توانند با بستن چشمانشان به پرداخت آن دست بزنند و مسلما یک انسان عاقل، با اندکی صبر، منتظر تولید بیشتر و عرضه سری جدیدی از ساعت هشمند اپل باقی خواهد ماند و صدها دلار اضافی را در بازار سیاه فعلی هدر نخواهد داد.

شایان ذکر است که بر اساس قوانین کاربری در سایت‌هایی مانند ای‌بی، قیمت‌گذاری بالا برای یک محصول، قابل پیگیری قانونی نیست زیرا فروش تنها در صورت توافق مشتریان صورت خواهد پذیرفت و این امر موجب خواهد شد تا نتوان هیچ اقدام قانونی‌ای بر علیه این بازار سیاه به انجام رساند.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها