پنجره‌های ناخواسته‌ تجاری، بازی‌ها و... در هر سه مرورگر کروم، اپرا و فایرفاکس من به‌طور متعدد باز می‌شوند.
کد خبر: ۷۸۴۹۰۸
پرسش و پاسخ: بازشدن پنجره‌های مزاحم در مرورگر

طاها علیمی از شهریار: با یک مشکل عمده در آپدیت خود‌به‌خود اپلیکیشن‌ها مواجه بودم که در شماره 506 کلیک، رهنمود لازم را یافتم. اکنون با مشکل دیگری مواجه هستم و آن باز شدن متعدد پنجره‌های ناخواسته‌ تجاری، بازی‌ها و... در مرورگرهاست. هر سه مرورگر کروم، اپرا و فایرفاکس این مشکل را دارند. گوشی من galaxy not4_sm910c است.

پاسخ کلیک: مطمئنا سیستم شما به یک نرم‌افزار تبلیغاتی آلوده شده اما این آلودگی در بسیاری موارد از جنس ویروس‌ها به‌شمار نمی‌رود. حدس می‌زنیم یک بازی یا نرم‌افزار رایگان را روی دستگاه خود نصب کرده‌اید که یکی از روش‌های کسب درآمد برای این نرم‌افزار، باز کردن پنجره‌های تبلیغاتی روی مرورگر دستگاه است.

البته ممکن است این پنجره‌ها روی مرورگر باز نشوند و روی دستگاه شما باز شوند، اما به‌دلیل آن‌که هنگام اتصال به اینترنت از مرورگر‌ها استفاده می‌کنید و تبلیغات نیز در همان زمان باز می‌شوند، ممکن است فکر کنید پنجره‌های تبلیغاتی روی مرورگر قرار گرفته‌اند. در هر حال برای اطمینان از آلوده نشدن به ویروس‌ها بهتر است یک نرم‌افزار آنتی‌ویروس همچون Avira روی دستگاه هوشمند خود نصب کنید. در ادامه به فهرست نرم‌افزارهای نصب شده روی دستگاه بروید و گزینه‌های مشکوک را حذف کنید. توجه داشته باشید نرم‌افزارهایی همچون فیلترشکن‌ها مملو از چنین مشکلاتی است و با استفاده از این روش‌های تبلیغاتی، درآمدزایی می‌کنند.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها