با کدک‌ها و فایل‌های ویدئویی آشنا شوید

صوت و تصویر به هزار شکل

تبدیل مدیاپلیر ویندوز به برنامه‌اصلی پخش ویدیو در سیستم

پخش همه فورمت‌های تصویری با یک برنامه

نرم‌افزار K-Lite Codec با حجمی اندک و امکاناتی بسیار، می‌تواند امکان پخش بیشتر فورمت‌های تصویری را به نرم‌افزار مدیا پلیر ویندوز و سایر پلیرهای چندرسانه‌ای اضافه کند.
کد خبر: ۷۸۴۵۰۹
پخش همه فورمت‌های تصویری با یک برنامه

جام جم کلیک: تا به حال همه ما با مشکلات موجود در راه پخش برخی از فورمت‌های ویدیویی روبرو شده‌ایم؛ دربسیاری از موارد پخش یک فایل ویدیویی برای ما تصویری سیاه و صدای پس‌زمینه را همراه خواهد داشت و یا حتی در برخی از موارد صدای فیلم نیز پخش نخواهد شد. در این میان، دو راه پیش‌روی ما قرار دارد: راه نخست این است که برای فورمت‌های مختلف ویدیویی، نرم‌افزارهای مختلفی را نصب کنیم و راه دوم استفاده از کدک‌ها است.

روش اول عملا کمی غیرمنطقی به‌نظر می‌رسد زیرا هم هزینه خرید نرم‌افزارهای جدید برای شما بالاتر خواهد رفت و هم فضای کامپیوتر شما بدون دلیل اشغال شده و زمان شما نیز هدر می‌رود، بنابراین پیشنهاد ما برای شما این است که نرم‌افزاری که امروز برای شما معرفی می‌شود را بر روی سیستم خود نصب کنید تا به‌صورت یک‌جا امکان پخش بیش از 99 درصد از فورمت‌های ویدیویی موجود را داشته باشید.

این نرم‌افزار، K-Lite Codec نام دارد و در حقیقت برای شما یک نسخه از مدیاپلیر کلاسیک ویندوز را نصب خواهد کرد که قابلیت پخش بیشترین تعداد فورمت‌های ویدیویی را خواهد داشت ولی مزیت دیگر این کدک این است که با نصب آن، مدیاپلیر و سایر برنامه‌های پلیر نصب شده روی ویندوز شما نیز به تمامی قابلیت‌های یادشده مجهز می‌گردد و علاوه بر قابلیت پخش فورمت‌های متعدد ویدیویی، امکان پخش زیرنویس‌ با فورمت‌های مختلفی مانند SRT را نیز برای شما فراهم می‌کند.

این نرم‌افزار برای تمامی نسخه‌های موجود سیستم‌عامل ویندوز (نسخه‌های دسکتاپ) موجود است و به‌صورت رایگان عرضه می‌شود. برای دانلود آن می‌توانید از طریق لینک زیر به سایت شرکت سازنده مراجعه کرده و فایل مربوطه را دریافت کنید.

http://codecguide.com/download_kl.htm

توجه: نسخه Mega کامل‌ترین مجموعه K-Lite Codec به‌شمار می‌رود.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها