تبدیل مدیاپلیر ویندوز به برنامه‌اصلی پخش ویدیو در سیستم

پخش همه فورمت‌های تصویری با یک برنامه

معرفی نرم افزار KMPlayer 1.3.2

نرم‌افزار موبایل: بهترین پخش کننده صوتی و تصویری موبایل

KMPlayer بهترین پخش کننده موزیک و ویدئو برای کامپیوترهای PC است که تا کنون توسط بیش از 300 میلیون نفر از سراسر جهان انتخاب شده و هم اکنون نیزاین نرم افزار بی نظیر برای تلفن همراه شما منتشر شده است .
کد خبر: ۷۴۰۶۸۲
نرم‌افزار موبایل: بهترین پخش کننده صوتی و تصویری موبایل

جام جم کلیک: درست همانند KMPlayer که بر روی PC نصب می‌کنید این نرم افزاربر روی موبایل می‌تواند از انواع فایل‌های صوتی و تصویری پشتیبانی کند و آنها را پخش نماید.

تمامی ویژگی‌های ساخته شده این نرم افزار محبوب از جمله رابط کاربرپسند، پخش ویدئو، صدا با کیفیت بالا و دیگر امکانات بر روی گوشی همراه شما نیز قابل مشاهده خواهد بود.

شما می توانید با این نرم افزار اقداماتی از جمله تنظیم سرعت ویدئو، تنظیم صدا، پرش بر روی قسمت دیگر از ویدئو، تنظیم روشنایی، اضافه کردن فایل‌های مورد علاقه به کتابخانه نرم افزار و بسیاری دیگر را انجام دهید.

از امکانات ویژه این نرم افزار می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

شما با KMPlayer می‌توانید اتصال خود را بین کامپیوتر و موبایل بر قرار کنید و اقدام به تماشای فیلم مورد علاقه از کتابخانه تصویری خود نمایید .

KMPlayer قابلیت پخش فرمت‌هایی از جمله 3gp, 3gp2, 3gpp, amv, asf, avi, axv, divx, dv, flv, f4v, gvi, gxf, m1v, m2p, m2t, m2ts, m2v, m4v, mks, mkv, moov, mov, mp2v, mp4, mpeg, mpeg1, mpeg2, mpeg4, mpg, mpv, mt2s, mts, mxf, nsv, nuv, oga, ogg, ogm, ogv, ogx, spx, ps, qt, rec, rm, rmvb, tod, ts, tts, vob, vro, webm, wm, wmv, wtv, xesc. را دارد .

فرمت‌هایی که توسط KMPlayer پشتیبانی می شود توسط یک تیم تخصصی از توسعه دهندگان هر روز ارتقاء می‌یابد که علاوه بر سادگی شگفتی سازی می کند.

کاربران KMPlayer می‌توانند در صورت برخورد با هر گونه مشکل فنی و یا سوال در ارتباط با این نرم افزار از طریق آدرس پستی support@kmplayer.com مشکل خود را در میان بگذارند و منتظر جواب خود باشند .

این نرم افزار قابلیت نصب بر روی سیستم عامل اندروید 2.3.3به بالا و IOS را دارد.

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
طاها
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
۰
۰
سلام. نرم افزار mx player دراندروید وگوشی گلكسی نوت ۳و۴ بهتر كار میكند.

نیازمندی ها