مدیر کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان ثبت احوال کشور گفت: این سازمان برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و در چارچوب دستورالعمل نحوه برگزاری آزمون عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد در ستاد سازمان، از محل مجوز استخدامی شماره۵۶۰۲/۹۳/۲۲۴-۲۳/۴/۹۳ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور (وقت)، تعداد ۳۷ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی در حیطههای عمومی و تخصصی، مصاحبه استخدامی و طی مراحل گزینش، به صورت پیمانی استخدام میکند.
سید علی طباطبایی افزود: دارا بودن حداقل معدل ۱۵ برای مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد الزامی است.
وی تاکید کرد: داشتن حداقل ۲۰ سال سن و حداکثر ۳۲ سال تمام (برای مقطع تحصیلی کارشناسی)، حداکثر ۳۵ سال تمام (برای مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد) و حداکثر ۴۰ سال تمام (برای مقطع تحصیلی دکتری) تا آخرین روز مهلت ثبتنام (۱۷ فروردین) از شرایط سنی واجدین شرایط است.
طباطبایی با اشاره به شرایط داوطلبان جهت شرکت در آزمون استخدامی این سازمان گفت: کارشناس امور پردازش اطلاعات، کارشناس امورثبت احوال، کارشناس حقوقی، کارشناس آمارموضوعی، کارشناس برنامه ریزی، حسابدار، کارشناس امور اداری از عناوین رشتههای شغلی مورد آزمون در حوزه ستادی است.
وی افزود: متقاضیان می توانند برای مطالعه شرایط و ضوابط استخدام، نحوه و زمان ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از تاریخ ۱۰فروردین ۱۳۹۴ لغایت ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ به پورتال سازمان ثبت احوال به نشانی www.sabteahval.ir و سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.
مدیر کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به نوین سازی و استفاده از فناوریهای نوین در خدمات ثبت احوال از نخبگان، برگزیدگان و فارغ التحصیلان دانشگاههای معتبر سراسر کشور دعوت کرد تا در آزمون استخدامی این سازمان شرکت کنند.(مهر)
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد