فناوری دیجیتال

همدم باوفای مسافران

فناوری دیجیتال

هوشمند سفر کنید

گجت Pluggage با قابلیت‌های در نظر گرفته شده برای آن، بسیاری از مشکلاتی که همه ما در زمان سفر با آن روبرو می‌شویم را برطرف می‌کند.
کد خبر: ۷۸۳۱۱۴
هوشمند سفر کنید

جام جم کلیک: روزانه انواع زیادی از گجت ها در جهت فراهم کردن و یا افزایش سطح رفاه زندگی‌ بشر ساخته می شود. حال برخی‌ گجت ها واقعا در این زمینه مفید واقع می شوند و بسیاری دیگر تنها در حد یک گجت ساده باقی‌ می‌مانند و استفاده چندانی از آنها نمی‌شود.

Pluggage نام گجتی جدید است که می تواند بسیاری از مشکلات مسافران را حل کند، در واقع Pluggage یک چمدان هوشمند است که با قابلیت‌های در نظر گرفته شده برای آن، بسیاری از مشکلاتی که همه ما در زمان سفر با آن روبرو می شویم را برطرف می‌کند.

DELSEY نام شرکت فرانسوی سازنده این چمدان هوشمند است که اگر در همین تهران خودمان سمت بازار چمدان چرخ بزنیم، محصولات این شرکت به وفور یافت می شود.

با استفاده از نرم‌افزار مربوطه برای این چمدان می‌توانید وزن وسایل داخل چمدان را اندازه گیری کنید و یا موسیقی مورد علاقه را از بلندگوی چمدان پخش کنید. این چمدان از سیستمی‌ برخوردار است که شما را از زمان بارگیری چمدان به هواپیما آگاه می‌کند. بهترین قابلیتی که این چمدان را از سایر محصولات دیگر متمایز می‌کند سنسور شتاب سنج در نظر گرفته شده در این چمدان است تا در صورتی‌ که عملیات حمل چمدان به درستی‌ انجام نگیرد، شما آگاه شوید.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها