وب‌سایت اپل اشتباها زودتر از موعد آیفون 6c را نمایش داده است

آیفون 6c به زودی عرضه می‌شود؟

احتمال عرضه سه مدل جدید از تلفن همراه اپل در نیمه دوم سال

سه مدل آیفون جدید در راه است

شایعاتی در شبکه اینترنت به گوش می‌رسند که براساس آن اپل قرار است در سال جاری میلادی برای عرضه سه مدل جدید از آیفون اقدام کند.
کد خبر: ۷۸۳۰۲۲
سه مدل آیفون جدید در راه است

جام جم کلیک: امروز شایعاتی درباره عرضه آیفون 6c به بازار مصرف شنیده شد ولی شایعات در این باره به‌صورت دائمی درحال افزایش هستند و بیشتر شایعات نیز بر روی یک موضوع تاکید داشته‌اند که براساس آن قرار است اپل در سال جاری میلادی به عرضه سه مدل جدید از تلفن‌های همراه هوشمند سری آیفون دست بزند که یکی از آن‌ها همان آیفون 6c است که پیش از این نیز خبر مربوط به آن را به‌صورت مجزا مشاهده کرده‌اید.

در این شایعات از سه مدل تلفن همراه هوشمند آیفون 6s، آیفون 6s plus و آیفون 6c به‌عنوان محصولات درآستانه عرضه توسط اپل نام برده شده است که بر اساس این شایعات قرار است تا هر سه مدل یاد شده در نیمه دوم سال جاری میلادی یعنی پس از پایان بهار به بازار مصرف عرضه شوند.

این شایعات به این امر اشاره داشته‌اند که مدل 6c، یک دستگاه ارزان‌ قیمت خواهد بود ولی دو مدل دیگر به‌صورت کامل با امکانات تمام‌عیار و قیمت بالا به بازار عرضه خواهند شد. این محصول همان‌طور که در سایر اخبار مشاهده کرده‌اید قرار است تا نمایشگری 4 اینچی داشته باشد و به پردازنده A8 مجهز باشد ولی درباره اطلاعات سخت‌افزاری دو مدل آیفون 6s و آیفون 6s plus اطلاعات خاصی منتشر نشده است.

از جمله نکات جالب اینجاست که پیش از عرضه آیفون‌های سری 6، یکی از کمدین‌های مشهور آمریکایی در قالب طنز این کار اپل را به یک کلاه‌برداری تشبیه کرده بود و گفته بود که این شرکت چند ماه بعد از عرضه این محصولات به سراغ عرضه یک مدل هم‌اندازه مدل‌های فعلی (مدل‌های 4 اینچی آن زمان) خواهد پرداخت و آن را با نام آیفون مینی به مشتریان خود قالب خواهد کرد. ظاهرا این شوخی قرار است تا چند ماه دیگر رنگ واقعیت را به خود بگیرد.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها